Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Péče o zákazníka je prostředkem k získání konkurenční výhody

Algotech-pece_o_zakaznikaDnešní trh se značně liší od toho v době před dvaceti, třiceti lety. Doba nedostatku vystřídala dobu nadbytku. Na trhu se pohybují nároční, velmi dobře informovaní zákazníci a firma je úspěšná pouze tehdy, pokud je schopna kvalitně, rychle a kreativně obsluhovat jejich potřeby. Získávání nových zákazníků je stále dražší a dražší, proto se do popředí zájmu firem dostává starost o kvalitu zákazníků a jejich loajalitu. Nastala tedy doba soustředění se na udržení stávajících zákazníků a rozvoj obchodních vztahů s nimi.

 
Úskalí akvizice nových zákazníků s podporou CRM systému
v malých a středních podnicích
pocitac_email

Jak zvýšit prodej svých služeb a produktů? Chování zákazníků je dnes spíše zdrženlivé a výnosnost se u stávajících zákazníků snižuje. Firmám pak nezbývá, než věnovat více úsilí získání těch nových. Jedním z nástrojů, jak toho dosáhnout, je marketing. Malé a střední firmy ale často nemají možnosti investovat do něj „velké" peníze a čas. Když se nakonec rozhodnou, často naráží na problémy, neuspokojivé výsledky a rozčarování. V tomto článku se zaměříme na to, jak by mělo CRM podporovat akvizici zákazníků, na vybrané problémy s tím spojené a otázku, proč přitom SMB namísto CRM mnohdy volí Excel.

 
Jak šetřit čas a trable s výběrem CRM?
sprinx-01Existuje něco jako nejlepší CRM systém? Jak to běžně v životě chodí, tak co je nejlepší pro mě, nemusí být nejlepší pro vás. Navíc každá společnost je jedinečná entita, řízená jedinečnými lidmi s jedinečnými potřebami. Jak se může v této situaci jakýkoliv systém prezentovat jako optimální pro všechny firmy?
 
CRM v roce 2012
Mobilní CRM jako cesta od push k pull postupům

smartphoneK nejvýznamnějším trendům v oblasti IT dnes bezesporu patří mobilita. Rostoucí možnosti i rozšíření mobilních zařízení do našich kapes a kabelek vede ke změně způsobu jakým pracujeme s informacemi, komunikujeme a bavíme se. To vše má velmi zajímavý dopad na CRM systémy.

 
Může si malá firma dovolit CRM systém?
algotech-01Doba, kdy šlo získat zákazníka pouhým snížením ceny výrobku pod cenu konkurence, je nenávratně pryč. Každá společnost potřebuje různými způsoby upozorňovat na výhody vlastních produktů a k tomu je nutné používat celou škálu prodejních postupů. Jen tak je dnes možné zákazníky přesvědčit ke koupi toho „správného" produktu, a nároky na práci s nimi se tím neustále zvyšují. Ke zlepšování této činnosti je možné využít právě CRM, které se stává pro společnosti ve vysoce konkurenčním prostředí takřka nepostradatelným pomocníkem.
 
CRM pro každou firmu
jkr-01Systém CRM je typicky definován jako řešení, které společnosti využívají za účelem řízení vztahů se zákazníky a ke zjišťování prodejních vyhlídek. To znamená, že CRM může být užitečným nástrojem pro celou řadu podnikových funkcí, od získávání kontaktů na potenciální klienty až po zákaznický servis. To se stává v dnešní době, kdy je s ohledem na opětovné ekonomické ochlazení získávání či udržení zákazníků náročné a drahé, hlavním klíčem k úspěchu každé společnosti.
 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 14 z 22