POINT.X (2019-20)
EDU Trainings

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Zákazníky frustrují zastaralé „mluvící automaty“

mluvící automatyV průzkumu společnosti Genesys více než polovina oslovených zákazníků pohrozila ztrátou loajality kvůli frustraci způsobené špatně nastavenými automatizovanými systémy firemních call center.
„Pokud chcete získat více informací, zmáčkněte trojku“ – to je dialog, který v různých obměnách často slyší spotřebitelé, když volají na infolinky do firemních call center. Z průzkumu společnosti Genesys Telecommunications Laboratories ale vyplynulo, že spotřebitelé automatizované systémy pro obsluhu zákazníků nemají rádi, pokud jsou k jejich používání nuceni za každou cenu.
 
Industrializace řízení marketingových kampaní


konkurenční výhodaNová cesta k tvorbě tržní konkurenční výhodySoučasné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností a posiluje tak význam oblasti marketingu a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské báze, ale především na udržení a rozvoj stávajících zákazníků. V době, kdy jsou zákazníci zahlceni množstvím reklamních kampaní a nabídek, již tradiční přístup k marketingu přestává být vyhovující. Lidé se stávají vůči plošným kampaním do značné míry imunní a zaujmout dobrou nabídkou je stále těžší.

 
CRM iniciativa

CRM iniciativaNa co určitě nezapomenout při implementaci CRMCRM iniciativa se skládá z mnoha dílčích aktivit. V tomto článku bychom chtěli vyzvednout několik oblastí, které jsou podstatné pro úspěšnou implementaci. Mnoho z nich je třeba začít řešit již v inicializační fázi projektu, a to alespoň na úrovni nastavení strategie a přístupu pro danou oblast.
 
Aktivní CRM

ktivní CRMAutomatizace rutinních obchodních procesůNa trhu CRM řešení je nepřeberné množství produktů s nálepkou CRM. Potenciální kupující může vybírat od kontaktních databází s možností ukládání poznámek a jednoduché evidence obchodních příležitostí, přes více či méně podařené moduly integrované do ERP systémů, až po sofistikovaná řešení připravená na míru vybraným oborům podnikatelské činnosti. Jak ale odlišit pokročilejší kontaktní databázi od opravdu aktivního CRM?

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 Další > Konec >>

Strana 14 z 14