Jak šetřit čas a trable s výběrem CRM?
sprinx-01Existuje něco jako nejlepší CRM systém? Jak to běžně v životě chodí, tak co je nejlepší pro mě, nemusí být nejlepší pro vás. Navíc každá společnost je jedinečná entita, řízená jedinečnými lidmi s jedinečnými potřebami. Jak se může v této situaci jakýkoliv systém prezentovat jako optimální pro všechny firmy?
 
CRM v roce 2012
Mobilní CRM jako cesta od push k pull postupům

smartphoneK nejvýznamnějším trendům v oblasti IT dnes bezesporu patří mobilita. Rostoucí možnosti i rozšíření mobilních zařízení do našich kapes a kabelek vede ke změně způsobu jakým pracujeme s informacemi, komunikujeme a bavíme se. To vše má velmi zajímavý dopad na CRM systémy.

 
Může si malá firma dovolit CRM systém?
algotech-01Doba, kdy šlo získat zákazníka pouhým snížením ceny výrobku pod cenu konkurence, je nenávratně pryč. Každá společnost potřebuje různými způsoby upozorňovat na výhody vlastních produktů a k tomu je nutné používat celou škálu prodejních postupů. Jen tak je dnes možné zákazníky přesvědčit ke koupi toho „správného" produktu, a nároky na práci s nimi se tím neustále zvyšují. Ke zlepšování této činnosti je možné využít právě CRM, které se stává pro společnosti ve vysoce konkurenčním prostředí takřka nepostradatelným pomocníkem.
 
CRM pro každou firmu
jkr-01Systém CRM je typicky definován jako řešení, které společnosti využívají za účelem řízení vztahů se zákazníky a ke zjišťování prodejních vyhlídek. To znamená, že CRM může být užitečným nástrojem pro celou řadu podnikových funkcí, od získávání kontaktů na potenciální klienty až po zákaznický servis. To se stává v dnešní době, kdy je s ohledem na opětovné ekonomické ochlazení získávání či udržení zákazníků náročné a drahé, hlavním klíčem k úspěchu každé společnosti.
 
Webová analytika a její využití při zvyšování výkonnosti firmy
optimics-01Webová analytika (web analytics, WA) je v zahraničí a v posledních letech i u nás stále častěji skloňovaný pojem. V našich končinách bývá ovšem tento termín často špatně nebo zjednodušeně interpretován. Obecně lze říci, že předmětem WA je sběr, měření, analýza, reporting a interpretace dat získaných z webu za účelem jejich dalšího využití. Jak je patrné, to samo o sobě není ničím novým. Podívejme se tedy blíže, co to webová analytika vlastně je a k čemu slouží.
 
Customer intelligence
aneb Proč je tak důležité neprodat za každou cenu

sprinx-01Nejspíše se vám již někdy stalo, že jste v jednom měsíci dostali od své banky tři obálky se třemi výpisy vašich různých bankovních produktů. Přitom jste jeden zákazník používající více produktů a vaše banka veřejně hlásí, že jste pro ni největší prioritou. Proč tedy nedostanete jednu obálku a v ní jeden výpis, kde najdete všechno, co využíváte, a třeba i něco navíc – co by vás motivovalo koupit další produkty stejné banky?

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 14 z 21