v kontaktních centrech
Společnosti začaly péči o zákazníky chápat jako klíčovou službu pro zajištění dlouhodobé spokojenosti a loajality svých zákazníků. Očekávají od ní takovou kvalitu, která zákazníka neodradí. Dokonce potvrdí zákazníkovi, že si vybral dobrého dodavatele, nebo umožní vytvořit prostor pro nový či zvýšený prodej. Úroveň kvality péče o zákazníky je ve značné míře ovlivňována výší investic a nákladů s ní souvisejících. Interně tak společnosti řeší a vždy řešit budou, s jak vysokou kvalitou péči zákazníkům poskytovat a za jak efektivních nákladů. Čím dál důležitější roli při řešení tohoto klíčového úkolu kontaktních center začínají hrát CRM řešení.
|
v údajích o návštěvnosti internetových stránek?
Dnes už bychom asi nenašli firmu nebo organizaci, která nesleduje návštěvnost svojí webové prezentace. Nečekaně mnoho manažerů zodpovědných za efektivitu tohoto komunikačního prostředku však sleduje jen základní statistiky návštěvnosti, a pouze minimum z nich naměřená data skutečně analyzuje. Přitom jedině podrobná analýza skrytých souvislostí mezi ukazateli návštěvnosti umožňuje průběžně přizpůsobovat strukturu a obsah webových stránek naměřeným preferencím návštěvníků. A právě to je cíl, k němuž je „měření návštěvnosti“ pouze základním východiskem.
|
říká František Zeman, generální ředitel Algotech CZ a SK
Společnost Algotech je předním dodavatelem technologií pro kontaktní centra. S těmi se v praxi setkáváme většinou ve spojení s bankou, pojišťovnou, telco operátorem nebo distributory energií. Mezi vašimi zákazníky jsou ale i podniky a organizace z jiných odvětví. Kde všude dnes nachází kontaktní centrum uplatnění a jaké funkce může plnit? Kromě již výše uvedených oblastí realizujeme kontaktní centra také na různých dispečincích služeb (např. taxi), dále v municipalitách, a obecně můžeme hovořit o společnostech, které chtějí aktivně a profesionálně pracovat se svými zákazníky. Velkým koláčem na trhu s kontaktními centry jsou marketingové společnosti, které aktivně kontaktují zákazníky.
|
Společnost Integoo představuje na českém trhu produkt Nextiva Retail Traffic Analysis americké společnosti Verint, který umožní manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer. Budou tak schopni rozmístit personál přesně tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů. Technologie společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem. Systém Nextiva Retail Traffic Analysis neukládá žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka. Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami. |
Studie Forrester Wave analyzovala aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky u velkých firem a z její studie vyplývá, že informační systém určený pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) využívá 56 % velkých společností v Evropě a Severní Americe, 17 % firem plánuje jeho pořízení do dvou let.
|
pomocí RFM analýzy
Adresný marketing má dvě – různé a různými způsoby oslovované – sféry. Jsou jimi objekty na trhu a zákazníci. Základní marketingovou úlohou pro obě sféry je realizace úspěšných kampaní, které vedou ke zvýšení prodeje. Efektivita adresné marketingové kampaně závisí především na minimálních nákladech a na maximální odezvě.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|
Strana 19 z 22 |