říká František Zeman, generální ředitel Algotech CZ a SK
Společnost Algotech je předním dodavatelem technologií pro kontaktní centra. S těmi se v praxi setkáváme většinou ve spojení s bankou, pojišťovnou, telco operátorem nebo distributory energií. Mezi vašimi zákazníky jsou ale i podniky a organizace z jiných odvětví. Kde všude dnes nachází kontaktní centrum uplatnění a jaké funkce může plnit? Kromě již výše uvedených oblastí realizujeme kontaktní centra také na různých dispečincích služeb (např. taxi), dále v municipalitách, a obecně můžeme hovořit o společnostech, které chtějí aktivně a profesionálně pracovat se svými zákazníky. Velkým koláčem na trhu s kontaktními centry jsou marketingové společnosti, které aktivně kontaktují zákazníky.
|
Společnost Integoo představuje na českém trhu produkt Nextiva Retail Traffic Analysis americké společnosti Verint, který umožní manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer. Budou tak schopni rozmístit personál přesně tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů. Technologie společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem. Systém Nextiva Retail Traffic Analysis neukládá žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka. Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami. |
Studie Forrester Wave analyzovala aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky u velkých firem a z její studie vyplývá, že informační systém určený pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) využívá 56 % velkých společností v Evropě a Severní Americe, 17 % firem plánuje jeho pořízení do dvou let.
|
pomocí RFM analýzy
Adresný marketing má dvě – různé a různými způsoby oslovované – sféry. Jsou jimi objekty na trhu a zákazníci. Základní marketingovou úlohou pro obě sféry je realizace úspěšných kampaní, které vedou ke zvýšení prodeje. Efektivita adresné marketingové kampaně závisí především na minimálních nákladech a na maximální odezvě.
|
V současném dynamickém obchodním prostředí potřebují firmy včasné a přesné informace, aby mohly dělat důležitá rozhodnutí a reagovat rychle na tržní změny, konkurenci a potřeby zákazníků. Ztížené tržní podmínky nutí firmy k tomu, aby věnovaly zvýšenou pozornost obzvláště zákazníkům. Pojďme se podívat, jaké informační možnosti nám poskytuje spojení systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) s nástroji business intelligence (BI).
|
Podle loňského průzkumu společnosti Economist Intelligence Unit (EIU) nedokážou technologické firmy plně využívat potenciálu svých zákazníků k vytváření nových obchodních příležitostí. Čtyři z pěti firem sice mají nastaveny nějaké procesy pro získávání zpětné vazby, téměř polovina však přiznává, že zatím není schopna sdílet tyto informace mezi jednotlivými odděleními.
Zdroj příjmů
V moderních ekonomikách směřuje téměř polovina kapitálových investic do oblasti technologií. Základem každé investice jsou však dřívější zisky nebo jiné zdroje financování a obojího je v době ekonomického poklesu nedostatek. Proto se dnes technologické společnosti stále více zaměřují na své stávající zákazníky coby jeden z mála současných zdrojů příjmů a snaží se identifikovat ty, kteří firmě generují největší tržby a zisky.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|
Strana 19 z 21 |