Webová analytika nabývá na významu

web-01S rostoucí důležitostí internetu coby prodejního kanálu se zvyšuje snaha firem účinněji a přesněji analyzovat data, která generují návštěvníci jejich webových stránek. Pozornost firem se tak od prostého reportingu návštěvnosti přesouvá ke snaze porozumět vzorcům chování lidí na webových stránkách, a ovlivnit tak jejich výkonnost. Zároveň s tím na trhu vzniká poptávka po odbornících schopných s těmito nástroji pracovat a vytěžit z dat informace pro podporu managementu. S těmito závěry přišla společnost Optimics.

 
Service-to-sales
Klíčové faktory úspěchu prodeje při příchozích servisních hovorech

pram-01Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností systematicky prochází své servisní a prodejní kanály s cílem identifikovat prostor pro zvýšení jejich prodejního výkonu. Optimalizovány jsou zejména procesy s obchodním potenciálem, jako je například akvizice nových klientů, x-sell a up-sell stávajícím klientům, retence portfolia apod. Společnosti analyzují tok a životní cyklus zákaznických kontaktů (leadů) a snaží se opět o jejich maximální vytěžení. V neposlední řadě je akcelerován prodej během vyřizování příchozích servisních požadavků zákazníků, tedy výkon takzvaného procesu service-to-sales.

 
CRM pro pokročilé
analýza chování zákazníků pomocí on-line služeb

adastra-01V mém předchozím článku v IT Systems 10/2011 jsme si představili základy CRM, a to z pohledu analytických a operativních CRM systémů. Analytické aplikace jsou využívané především marketingem k identifikaci vhodného zákazníka a jeho chování. Operativní CRM se poté stará o doručení té správné informace (kampaně) správným kanálem správnému zákazníkovi. Dnes nahlédneme pod pokličku několika pokročilejším technikám využívání CRM, a to analýze chování zákazníků pomocí on-line služeb, rozšíření komunikačních kanálů a využití mobilního marketingu.

 
Spokojený zákazník a dynamicky rostoucí business

Dva mezníky efektivního CRM
jelinek-01 Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi široký a pokrývá prakticky všechny sektory podnikání i státní správy.

 
CRM v cloudu
Bez omezení a dostupné všem

raynet-01 Řídit obchodní firmy s pomocí kvalitního CRM? Za přijatelné peníze? Každý manažer, který se touto myšlenkou někdy zabýval, ví, že realizace rozhodnutí není snadná záležitost. Nabídka dostupných řešení je sice poměrně široká, ale výběr je ovlivněn tolika zásadními faktory, že z rozhodnutí mnohdy sejde.

 
Microsoft Dynamics CRM
láká malé a střední firmy, pořídit si ho mohou i v cloudu

crm-prMicrosoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka společnosti Scania. Díky možnosti provozovat tento systém i v cloudu však odpadla drahá vstupní investice, a Dynamics CRM tak láká stále více malých a středních firem. Ty teď mohou získat profesionální CRM systém ve formě služby s relativně nízkým měsíčním poplatkem.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 15 z 21