Spokojený zákazník a dynamicky rostoucí business

Dva mezníky efektivního CRM
jelinek-01 Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi široký a pokrývá prakticky všechny sektory podnikání i státní správy.

 
CRM v cloudu
Bez omezení a dostupné všem

raynet-01 Řídit obchodní firmy s pomocí kvalitního CRM? Za přijatelné peníze? Každý manažer, který se touto myšlenkou někdy zabýval, ví, že realizace rozhodnutí není snadná záležitost. Nabídka dostupných řešení je sice poměrně široká, ale výběr je ovlivněn tolika zásadními faktory, že z rozhodnutí mnohdy sejde.

 
Microsoft Dynamics CRM
láká malé a střední firmy, pořídit si ho mohou i v cloudu

crm-prMicrosoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka společnosti Scania. Díky možnosti provozovat tento systém i v cloudu však odpadla drahá vstupní investice, a Dynamics CRM tak láká stále více malých a středních firem. Ty teď mohou získat profesionální CRM systém ve formě služby s relativně nízkým měsíčním poplatkem.

 
Obchodujte s přehledem
Pořiďte si správné CRM

unicorn-01

V dnešní době je pro každou organizaci obchod nepostradatelnou součástí. Ať už se jedná o pojišťovnu, finanční instituci, výrobní či jinou společnost, není možné v podmínkách současného turbulentního trhu dlouhodobě přežít bez dobře řízeného obchodu. Dlouhá léta, vlastně ještě donedávna, si mnoho společností vystačilo s tabulkovým editorem, účetním programem, nebo dokonce s tužkou a kouskem papíru. Čas ale neúprosně plyne a trh je stále více konkurenčním, nestabilním prostředím, kde i střední a malé společnosti musí přijít s něčím nadstandardním, aby se prosadily. Nadstandardem zde není myšlen přímo nabízený produkt či služba, ale související benefity, které zákazník při rozhodování o nákupu bere jako kritéria výběru (například doba, kterou stráví v bance u pobočky, aby si založil nový účet či změnil nastavení svých služeb, nebo v pojišťovně při likvidaci pojistné události).

 
Manažerem nepřímého prodeje
abra-01Obchodníci v terénu mají nesnadnou úlohu. Jsou pod stálým tlakem z provizního systému odměňování, neustále na cestách, odkázáni sami na sebe. Jejich nejsilnější zbraní pak musí být kvalitní produkt a vedle vlastní houževnatosti také aktivní podpora prodeje z centrály. Tu zajišťuje pracovník prodejní operativy, který svým obchodníkům poskytuje technickou podporu prodeje, předává informace a zprostředkovává kvalitní obchodně-marketingové materiály. V neposlední řadě také přiděluje centrálně domluvené kontrakty jednotlivým prodejcům.
 
Důležitým krokem ve využívání CRM je uzavření cyklu analytické a operativní části
11-adastra-01Zkratkou CRM (customer relationship management nebo řízení vztahů se zákazníky) jsou označovány aplikace, které podporují proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících. To umožňuje společnostem poznat jejich zákazníky, správně s nimi komunikovat, oslovovat je vhodnými nabídkami a předvídat jejich chování a přání.
 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 15 z 21