Společnost Lactalis CZ, která je vlastníkem výrobních závodů Mlékárna Kunín a Mlékárna Klatovy, se rozhodla zavést CRM systém myAVIS NG. Jedná se o komplexní řešení CRM pro správu a řízení obchodních, marketingových a distribučních činnosti, které podporuje práci v terénu.
|
Personalizovaná reklama je nejúčinnější formou oslovení zákazníků na internetu. V reklamním průmyslu nedávno zvedlo velkou vlnu odporu opatření Applu, který vykročil vstříc vyšší ochraně uživatelů prohlížeče Safari a znepřístupnil historii prohlížení jednotlivých uživatelů pro třetí strany. Je to konec personalizované reklamy? Nikoli, jen drobné omezení, které by mělo omezit tu „otravnou".
|
Společnost Clever Monitor, která vyvíjí stejnojmennou mailingovou platformu, se pochlubila několika novými referencemi. Cílené rozesílky prostřednictvím softwarové platformy Clever Monitor začala využívat například cestovka Exim Tours a poskytovatel zaměstnaneckých programů O2 Family.
|
Říkáte si, že slova jako CRM a nezisková organizace nejdou dohromady? Přece jenom CRM je primárně bráno jako čistě prodejní nástroj. Na druhé straně máme neziskovou organizaci, která již ve svém názvu deklaruje, že negeneruje zisk. Co říkáte ale na to, že nezisková organizace může využívat na marketingové kampaně právě nějaký CRM systém a cílit tím na potenciální i pravidelné dárce? Na to nám bez problému vystačí standardní funkčnost většiny dostupných CRM systémů na entitách, jako je Kontakt nebo Obchodní vztah. Pojďme se na to podívat trošku blíže.
|
Měření je prvním krokem, který vede ke kontrole a následně také ke zlepšení. Pokud něco nemůžete změřit, nemůžete tomu porozumět. Pokud to nemůžete pochopit, nemůžete to mít pod kontrolou. Nemáte-li to pod kontrolou, nemůžete to zlepšit.
|
Většina (i menších) firem si uvědomuje, že bez kvalitního CRM systému se v dnešní době obejde jen velmi těžko. Ty velké už to dávno vědí, a pokud ne, budou to muset začít urychleně řešit. Ty menší možná zatím ještě váhají. Pro každou společnost je ale klíčové najít vhodný způsob, jak spravovat svoje obchodní příležitosti a veškerou komunikaci se zákazníky. Čím více je zákazníků, tím těžší je organizovat práci pouze v hlavě. Právě z tohoto důvodu začaly vznikat první CRM systémy, které umožňují tuto agendu výrazně ulehčit.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 6 z 17 |