Společnost Olympus pečuje o své zákazníky v celé Evropě s pomocí systému SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Pro systém SprinxCRM 7 jde o unikátní implementaci nejen svým rozsahem, ale i využitím nových funkcí typu Big Data, kterou budou využívány například k predikci délky trvání servisu produktu.
|
Mobilní CRM není jen technologická vychytávka bez reálného užitku. Pokud je využíváno správně, umožňuje zvýšit objem prodejů, zkrátit prodejní cyklus, urychlit cash-flow, pomáhat se sběrem dat, zvýšit produktivitu a mít přehled o všech probíhajících aktivitách, ať jste kdekoliv. Pro dva ze tří decision-makerů je mobilní CRM dnes už nezbytností při volbě řešení pro řízení vztahů se zákazníky.
|
V květnu tohoto roku společnost Microsoft vydala novou verzi svého řešení Dynamics CRM Online v rámci inovační vlny tzv. Spring release. Součástí této vlny byly také produkty Social Engagement (dříve Social Listening), Dynamics Marketing a řešení pro zákaznický portál Parature.
|
Potřeba firem využívat mobilní CRM je poměrně nová. Ačkoli již před několika lety trh nabízel rozmanitá řešení, z nichž se mnohá pyšnila možností „přístupu z mobilního zařízení", šlo tehdy o novátorskou funkcionalitu, která rozhodně nebyla tak nepostradatelná, jako je dnes, kdy má každý, s lehkou nadsázkou řečeno, v jedné ruce chytrý telefon a v druhé tablet.
|
Každý zákazník je unikátní. Jeho chování, potřeby, jeho návyky. A právě jejich znalost ze strany obchodníka je klíčová pro vybudování opravdu kvalitního a oboustranně přínosného vztahu, který bude schopen vytěžit potenciál daného zákazníka. Čtení ve spletitých sociobehaviorálních mapách se v posledních letech stalo byznysem, jehož objem jde celosvětově do stovek miliard dolarů. Stále větší možnosti a stále dostupnější potřebné technologie přivádí nástroje customer intelligence do první linie nástrojů pro marketing také v českých firmách.
|
Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klienty v České republice. Společnost MiniCRM pocházející z Maďarska, která produkt vytvořila, se chce stát jedním z předních CRM poskytovatelů na českém trhu. Proto investovala do lokalizace produktu, vývoje prodeje a podpory. V současné době se tým MiniCRM skládá z 1 obchodního zástupce, 5 business konzultantů a 2 lidí z technické podpory. Společnost je také otevřená pro možné partnerství s místními poskytovateli řešení, kteří se vyznají v specifické problematice malých a středních podniků.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 6 z 14 |