Přehled dodavatelů CRM systémů vám usnadní orientaci na trhu

CRM-keys250Portál SystemOnLine.cz dlouhodobě mapuje nabídku podnikových IT řešení na českém trhu formou strukturovaných tabulkových přehledů. Všechny kategorie ve spolupráci s dodavateli průběžně aktualizujeme a doplňujeme. Téměř 50 firem se už zapojilo do našeho přehledu CRM systémů, ve kterém najdete přehledně strukturované informace o jednotlivých systémech lokalizovaných pro český trh.

 
UNIQA pojišťovna sjednotila svůj pohled na zákazníky

CRMUNIQA pojišťovna se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který měl dosáhnout dva hlavní cíle. Prvním z nich byla konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby pojišťovna získala jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým cílem byla intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro naplnění uvedených požadavků si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM, který jí pomáhá implementovat společnost LLP CRM.

 
Technologie „Speech to text" zvyšuje efektivitu i možnosti kontaktního centra

kontaktní centrumKontaktní centra už dávno nejsou jen telefonní ústřednou, kde se vyřizují nejrůznější telefonické požadavky zákazníků. Díky využití nových technologií se stávají nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvyšování zisku firem. Moderním nástrojem pro snížení nákladů a zvýšení kvality služeb je například analytická metoda Speech to text, tedy převod hlasu do textu pro následnou obsahovou i kontextovou analýzu.

 
Nová verze eWay-CRM 5.0 nabízí mobilní aplikaci s off-line režimem

01. Náhled kontaktůČeská softwarová společnost eWay System oznámila vydání nové verze svého stěžejního produktu eWay-CRM 5.0 s množstvím nových funkcí nejen v desktopové, ale i mobilní verzi pro platformy Android a iOS. Za klíčovou přednost svého mobilního řešení označuje výrobce možnost pracovat v systému a řešit kontakt se zákazníkem i v off-line režimu.

 
Audit v Salesforce

03-eurosoftworks-01Síla Salesforce CRM je v úžasné škále možností, jak tento systém upravovat, zejména pak po stránce automatizací. Rostoucí složitost systému však musí jít ruku v ruce s komplexní analýzou a dokumentací všech customizací, v opačném případě se i ta nejlepší CRM platforma může velmi rychle proměnit v nekonečný chaos.

 
Moderní IT řešení pomáhají i v procesu vymáhání pohledávek

EOS KSI Česká republikaTrend, že zákazníci neplatí za zboží nebo služby včas, stále platí. Ať už se jedná o banku, poskytovatele spotřebitelských úvěrů, nebo dodavatele zboží či služeb, pohledávky po splatnosti představují stále značný problém. Pro nikoho není myslitelné ponechat tuto oblast spontánnímu vývoji. Technologie a procesy ve vymáhání pohledávek se proto neustále vyvíjí. Adresář ve formě Zlatých stránek a papírové dopisy vystřídala důmyslná IT řešení. Nastoupila doba automatické analýzy typů dlužníků s návrhy vhodných kroků, jak s nimi jednat. Uplatnění ve vymáhání mají i technologie s prvky umělé inteligence.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 7 z 17