E LINKX

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Sprinx přináší spojení systémů CRM a Helpdesk
CRM_HelpDesk_1249Společnost Sprinx Systems propojila řešení SprinxCRM a Helpdesk a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu. Díky tomu mohou obchodníci prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů. V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod.
 
Sada Oracle SRM pro řízení interakcí v sociálních sítích
osrm_1240Společnost Oracle představila na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM). Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními platformami. Tyto procesy probíhají v reálném čase a poskytují podnikům celkový pohled na chování spotřebitelů. Pomocí Oracle SRM lze sledovat dění v sociálních sítích, zapojit se do něj, vytvořit si nové obchodní příležitosti a napomáhat prodejům. Sada Oracle Social Relationship Management je integrována s dalšími podnikovými aplikacemi společnosti Oracle včetně Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce a Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Sociální média mohou díky tomu transformovat i další obchodní procesy. Marketingové týmy dokáží pomocí Oracle SRM integrovat sociální média do svých webových stránek a dalších marketingových nástrojů.
 
Infor uvádí systém pro řízení marketingových aktivit

iim_1238Společnost Infor ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingovým pracovníkům rychlost, účinnost kampaní a transparentnost marketingových plánů a rozpočtů prostřednictvím jednotného pracovního prostředí pro všechny typy kampaní. Nový systém byl ohlášen na Dreamforce 2012, konferenci společnosti salesforce.com pořádané v americkém San Francisku.

 

 
Infor uvedl na trh nové řešení pro řízení vztahů se zákazníky
podani_rukouSpolečnost Infor tento týden uvedla na své uživatelské konferenci v Denveru na trh Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany). Jedná se o novou generaci funkčního jádra a součást sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany) Suite. Podle vyjádření Inforu budou díky němu firmy moci snadněji predikovat budoucí zákaznické preference a chování založené na aktivitách v reálném čase a reakcích v minulosti.


„Zákazníci jsou dnes bombardováni ohromným množstvím informací. Marketingová oddělení firem proto musí hledat neustále nové a 'inteligentní' způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky," říká k uvedení produktu na trh marketingová ředitelka Inforu MJ Crabbe-Barberis. „Infor 10 CRM EIA umožní našim zákazníkům zůstat krok před konkurencí díky možnosti tvořit svá rozhodnutí na základě prozkoumání řady obchodních i ekonomických proměnných," dodává.

 
Inforce Everywhere k propojení řešení Salesforce CRM s ERP
in_sal_1211Společnost Infor ohlásila nabídku Inforce Everywhere přinášející výkon back-office systémů do front-office aplikací. Řešení Inforce Everywhere je nativně postaveno na Force.com, sociální podnikové platformě společnosti salesforce.com určené k tvorbě zaměstnaneckých sociálních aplikací. Integrací dat řešení Infor ERP se Salesforce CRM poskytuje Inforce Everywhere uživatelům komplexní pohled na zákazníky a pomáhá jim zvýšit prodej a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti. Inforce Everywhere zpřístupňuje zákaznické informace z ERP systému v Salesforce CRM, přičemž dodává pracovníkům zodpovědným za kontakt se zákazníky detailní zákaznické informace, jako jsou například dodávky, faktury, pohledávky a návratnosti. Inforce Everywhere synchronizuje klíčová data jako kontakty, nabídky a objednávky s informacemi v ERP systému, což umožňuje realizovat kvalifikovanější, rychlejší a efektivnější procesy. Integrace Salesforce CRM s ERP znamená rychlejší implementaci, méně nákladů, minimální rizika a vyšší návratnost investic.
 
Technologie nViso a IBM měří emoce spotřebitelů
nViso_IBM_3D_Facial_Imaging_1210Společnost IBM navázala spolupráci s poskytovatelem softwarových řešení pro rozpoznávání emocí nViso. Společně chtějí pomoci institutu Swiss LINK v měření emocionálních reakcí spotřebitelů na internetovou reklamu a média. Nová technologie, jako vůbec první cloudová služba svého druhu, je založena na patentované snímací technologii 3D Facial Imaging. Ta analyzuje mikrovýrazy ve tváři a pohyby očí. Nasnímané reakce jsou pak porovnávány s databází vzorců reakcí lidské mimiky. Prostřednictvím této vědecké analýzy mohou společnosti měřit reakce spotřebitelů na branding a komunikaci.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 9 z 15