Společnost Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, vyvinula webového chatbota LeadBooster, který je jedním z nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu - získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Vývoj tohoto webového chatbota s automatizovanou kvalifikací obchodních příležitostí měl na starosti zejména pražský tým Pipedrive vedený Tomášem Řehořem. V Praze má estonský Pipedrive své vývojové centrum.
|
Společnost eWay System vydala novou verzi aplikace eWay-CRM, což je oblíbená CRM nadstavba poštovního klienta Microsoft Outlook. eWay-CRM verze 5.4 přichází s řadou nových funkcí a rozšíření, včetně možnosti vzdáleného přístupu do dat uložených v systému. Programátoři také zapracovali na rychlejším načítání dialogových oken.
|
Obchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v terénu jednoduše a pohodlně zaznamenat do systému myAVIS klíčové informace.
|
Na kvalitní databázi si obchodníci využívající e-mail marketing zakládají. V řadě z nich se ale často najdou kontakty, které nijak nereagují. Nepřinášejí tak e-mailingu žádný užitek, kazí statistiky, zvyšují pravděpodobnost označení za spammera, a navíc ještě zvedají náklady. Před úplným smazáním takové kontakty může zachránit reaktivační kampaň.
|
Kvalitní databáze kontaktů a poutavý obsah newsletteru patří ke stěžejním stavebním kamenům úspěšného e-mailingu. Aby si však potenciální zákazník e-mail vůbec otevřel, je třeba jej k tomu motivovat již ve chvíli, kdy přijde do schránky. Klíčem k tomu je jasně identifikovatelný odesilatel a vhodně zvolený předmět. Atraktivní předmět zprávy a důvěryhodný odesilatel jsou pro úspěch e-mailingu stěžejní. Věnujte jim stejnou péči jako samotnému obsahu.
|
Lead management je ucelený proces získávání, správy (rozdělení dle potřebných segmentů, kvalifikace apod.) a cíleného směrování potenciálních zákazníků k uskutečnění prodeje výrobků či služeb. V lead managementu se setkáváme s procesy jako lead generation, lead scoring a lead nurturing. Pojďme se tedy podívat, co jednotlivé procesy znamenají.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 5 z 17 |