Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Nová verze CRM systému od eWay System

eWay-CRMJiž podruhé letos eWay System uvádí novou verzi svého CRM systému. Letos na jaře uvedla česká společnost eWay System už šestou generaci svého řešení eWay-CRM a nyní představila její aktualizaci, verzi 6.1, která byla inspirována zpětnou vazbou od uživatelů.

 
Nová verze systému KIRA CRM

KIRA CRMČeská IT firma HS Computers vydala novou verzi systému KIRA CRM. „Cílem bylo rozšířit možnosti KIRA CRM, ale zároveň neopustit koncepci intuitivního ovládání a rychlého přístupu k obchodním informacím.“, popisuje filozofii nové verze Ing. Martin Kollár, projektový manažer HS Computers.

 
Nová verze eWay-CRM 6.0

eWay-CRMČeská společnost eWay System uvedla na trh novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM 6.0. V této verzi byl kladen velký důraz na funkce, které chtěli sami uživatelé. eWay-CRM 6.0 tak kromě aplikace v Outlooku a mobilní aplikace nově nabízí také aplikaci eWay-CRM Web, díky které budou uživatelé moci pracovat s eWay-CRM i ve webovém prohlížeči. A to i na Macu.

 
Jak Bio-Circle využívá Salesforce a telefonní doplněk Sprinx Ipex?

Salesforce250 Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

 
Omnichannel strategie a role CRM v ní

OC2 1937Pojem omnichannel (omnikanálový přístup není vůbec nový, i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci. Dnes se jeho role pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ totiž vystihuje rostoucí zájem firem o poskytování kvalitních zákaznických služeb a jejich personalizaci.

 
Newslettery neposílejte příliš často

newsletterPodle průzkumu, který si u agentury STEM/MARK nechala zpracovat společnost Mailkit, se Češi nejčastěji odhlásí z rozesílky newsletterů, pokud jim takových e-mailů chodí příliš mnoho. Z hlediska motivace k odhlášení newsletteru záleží především na frekvenci mailů a jejich užitečnosti, mnohem méně na jejich formě a rozsahu.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 4 z 17