Česká IT firma HS Computers vydala novou verzi systému KIRA CRM. „Cílem bylo rozšířit možnosti KIRA CRM, ale zároveň neopustit koncepci intuitivního ovládání a rychlého přístupu k obchodním informacím.“, popisuje filozofii nové verze Ing. Martin Kollár, projektový manažer HS Computers.
|
Česká společnost eWay System uvedla na trh novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM 6.0. V této verzi byl kladen velký důraz na funkce, které chtěli sami uživatelé. eWay-CRM 6.0 tak kromě aplikace v Outlooku a mobilní aplikace nově nabízí také aplikaci eWay-CRM Web, díky které budou uživatelé moci pracovat s eWay-CRM i ve webovém prohlížeči. A to i na Macu.
|
Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.
|
Pojem omnichannel (omnikanálový přístup není vůbec nový, i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci. Dnes se jeho role pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ totiž vystihuje rostoucí zájem firem o poskytování kvalitních zákaznických služeb a jejich personalizaci.
|
Podle průzkumu, který si u agentury STEM/MARK nechala zpracovat společnost Mailkit, se Češi nejčastěji odhlásí z rozesílky newsletterů, pokud jim takových e-mailů chodí příliš mnoho. Z hlediska motivace k odhlášení newsletteru záleží především na frekvenci mailů a jejich užitečnosti, mnohem méně na jejich formě a rozsahu.
|
Každá firma chce pro svoji činnost to nejjednodušší, a hlavně efektivní řešení, které přinese do firmy přehled, efektivitu práce a plnění cílů. S tím souvisí právě i vhodně vybraný softwarový systém, který hodně vypovídá o profesionalitě firmy.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 4 z 17 |