PointX - news (2016)

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Mailing s využitím umělé inteligence zlepšuje zákaznickou zkušenost (UX)

emailSpolečnost Clever Monitor, která vyvíjí stejnojmennou mailingovou platformu, se pochlubila několika novými referencemi. Cílené rozesílky prostřednictvím softwarové platformy Clever Monitor začala využívat například cestovka Exim Tours a poskytovatel zaměstnaneckých programů O2 Family.

Cestovní kancelář Exim Tours se rozhodla svým zákazníkům zpříjemnit a zjednodušit výběr a nákup zájezdů přes internet s pomocí inteligentních e-mailů a automatizovaných kampaní využívajících platformu Clever Monitor. Zejména automatizované kampaně cestovní kanceláře využijí umělou inteligenci Clever Monitoru a strojově čitelná data z CRM a DWH (data-warehousu) systémů cestovní kanceláře. Inteligentní rozesílka v praxi několik týdnů před dovolenou odešle zákazníkovi automatizovaný newsletter s tipy na turistické lokace, specifika země, lokální zvyklosti, pobídky na zajímavé výlety hotelu, kde bude zákazník ubytován, nebo check-list nejpodstatnějších informací, které nesmí zákazník před odletem zapomenout. Po jeho návratu z dovolené zákazníkovi odešle dotazník spokojenosti.

„Už při výběru dovolené uživatel musí mít pocit, že nákup je radost. Všechny tyto a další automatizované kampaně využívají umělou inteligenci, která zaručuje přesnou a cílenou komunikaci," vysvětluje Petr Chlup, ředitel marketingu Clever Monitoru.

Využití umělé inteligence pro lepší zacílení zákazníků

Software Clever Monitor sbírá o uživatelích přes 720 faktorů, které se aktualizují každých 24 hodin. Za pomoci pokročilých algoritmů se zpracovávají aktuální výsledky, které se následně vyhodnocují. Analyzuje se například bonita zákazníka, vhodnost pro konkrétní kritéria oslovení, jeho ziskovost, demografická data jako jméno či věk, aktivity na internetu v reálném čase, místa připojení a další stovky faktorů.

Také společnost O2 Family bude využívat platformu Clever Monitor a inteligentně zacílenými e-maily obesílat zákazníky zaměstnaneckých programů a zařadí se tak do rostoucí skupiny firem, které patří mezi uživatele Clever Monitoru. Jedná se i o globální lídry trhu, jako je BMW AG, NASA, Walt Disney, MINI, a další. Českými uživateli systému jsou například ČEZ, České dráhy, AC Sparta Praha, Faktoring České spořitelny, MZV ČR, pražský magistrát a české ambasády v zahraničí.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci