E LINKX

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Správně nastavená reaktivační kampaň pomůže zachránit mrtvé kontakty

e-mailNa kvalitní databázi si obchodníci využívající e-mail marketing zakládají. V řadě z nich se ale často najdou kontakty, které nijak nereagují. Nepřinášejí tak e-mailingu žádný užitek, kazí statistiky, zvyšují pravděpodobnost označení za spammera, a navíc ještě zvedají náklady. Před úplným smazáním takové kontakty může zachránit reaktivační kampaň.

 
Základní pravidla úspěšného e-mailingu

SmartEmailingKvalitní databáze kontaktů a poutavý obsah newsletteru patří ke stěžejním stavebním kamenům úspěšného e-mailingu. Aby si však potenciální zákazník e-mail vůbec otevřel, je třeba jej k tomu motivovat již ve chvíli, kdy přijde do schránky. Klíčem k tomu je jasně identifikovatelný odesilatel a vhodně zvolený předmět. Atraktivní předmět zprávy a důvěryhodný odesilatel jsou pro úspěch e-mailingu stěžejní. Věnujte jim stejnou péči jako samotnému obsahu.

 
Lead management

Euro SoftworksLead management je ucelený proces získávání, správy (rozdělení dle potřebných segmentů, kvalifikace apod.) a cíleného směrování potenciálních zákazníků k uskutečnění prodeje výrobků či služeb. V lead managementu se setkáváme s procesy jako lead generation, lead scoring a lead nurturing. Pojďme se tedy podívat, co jednotlivé procesy znamenají.

 
Lactalis CZ nasadil CRM systém myAVIS NG

Společnost Lactalis CZ, která je vlastníkem výrobních závodů Mlékárna Kunín a Mlékárna Klatovy, se rozhodla zavést CRM systém myAVIS NG. Jedná se o komplexní řešení CRM pro správu a řízení obchodních, marketingových a distribučních činnosti, které podporuje práci v terénu.

 
Konec cílené reklamy na Applu?

cilena reklamaPersonalizovaná reklama je nejúčinnější formou oslovení zákazníků na internetu. V reklamním průmyslu nedávno zvedlo velkou vlnu odporu opatření Applu, který vykročil vstříc vyšší ochraně uživatelů prohlížeče Safari a znepřístupnil historii prohlížení jednotlivých uživatelů pro třetí strany. Je to konec personalizované reklamy? Nikoli, jen drobné omezení, které by mělo omezit tu „otravnou".

 
Mailing s využitím umělé inteligence zlepšuje zákaznickou zkušenost (UX)

emailSpolečnost Clever Monitor, která vyvíjí stejnojmennou mailingovou platformu, se pochlubila několika novými referencemi. Cílené rozesílky prostřednictvím softwarové platformy Clever Monitor začala využívat například cestovka Exim Tours a poskytovatel zaměstnaneckých programů O2 Family.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 3 z 15
Helios