Nová sada nástrojů v CRM systému Pipedrive pomůže obchodníkům s automatizací manuální práce, zjednodušením komunikace a uzavírání obchodů díky generativní umělé inteligenci. Sada funkcí, která je založena na technologii OpenAI a interně vyvinutých AI modelech, automaticky analyzuje data a pracovní postupy obchodníků, předpovídá chování jejich zákazníků, formuluje a personalizuje vzájemné interakce. Obchodníkům také pomáhá identifikovat obchody s vysokou pravděpodobností úspěchu a tím jim usnadňuje opakování úspěšných postupů. Novinky už prošly fází beta testování u více než 70 000 zákazníků a nyní jsou k dispozici všem uživatelům.
Mezi nejdůležitější nástroje využívající technologie umělé inteligence v CRM systému Pipedrive patří:
- Prodejní asistent s umělou inteligencí, který pomáhá prodejcům identifikovat vzorce prodeje a rozhodovat o obchodech s vysokou pravděpodobností úspěchu. Díky asistentovi, který identifikuje prodejní vzorce a doporučí obchody s vysokým potenciálem úspěchu, dosáhnou obchodníci úspory času a zvýšení výkonnosti práce. Inteligentní automatizace navíc zefektivňuje klíčové obchodní procesy, přičemž se zaměřuje na prioritní činnosti, jako je doporučení k odeslání e-mailů, nastavení schůzek, plánování hovorů a dalších akcí.
- Psaní e-mailů pomocí umělé inteligence. Na základě beta testování společnosti Pipedrive trvá odeslání e-mailu vygenerovaného umělou inteligencí v průměru 44 sekund, zatímco bez pomoci AI trvá odeslání e-mailu v průměru 9 minut. Nová integrace umožní uživateli vytvořit prodejní e-maily, u kterých si lze zvolit tón (profesionální, přátelský, standardní) či rozsah (krátký, standardní, dlouhý). Funkce tak pomůže překonat „spisovatelský blok“ a personalizovat e-maily ve velkém rozsahu.
- Funkce shrnutí e-mailů umožňuje uživateli shrnout e-mailové konverzace jedním kliknutím, pochopit obecný sentiment e-mailových vláken a připravenost zákazníka uzavřít obchod. Díky tomu si lze efektivně procházet řetězce e-mailů, na základě toho vytvořit relevantní obsah a snadno si udržet spojení se zákazníky s minimálním úsilím. Tím šetří čas, zvyšuje přehlednost a pomáhá uživateli soustředit se po celý pracovní den.
- Chytrá doporučení aplikací pomáhají zvolit ty nejrelevantnější a nejlepší aplikace ve své kategorii s cílem přispět k dalšímu navyšování produktivity. Doporučení se vygeneruje na základě již používaných aplikací či aplikací používaných podobnými společnostmi.
- Vyhledávání na platformě Marketplace za pomoci přirozeného jazyka. Uživatelé mohou díky němu rychleji najít relevantní integrace, které řeší jejich obchodní potřeby nebo problémy. Nemusejí tedy znát konkrétní služby, jejich vlastnosti ani klíčová slova. Umělá inteligence pomáhá na základě dodaného kontextu snížit počet prázdných výsledků vyhledávání díky snížení prahové hodnoty pro klíčová slova.
Bezpečnost a ochrana dat
S ohledem na platnou legislativu, ale i přirozené etické normy je třeba umělou inteligenci používat bezpečně a zodpovědně s ohledem na všechny průmyslové standardy týkající se ochrany osobních údajů a zabezpečení. Pipedrive proto prohlašuje, že při integraci umělé inteligence důsledně chrání data zákazníků a nepovoluje třetím stranám používat data klientů ke zlepšování nebo trénování modelů AI ani nepoužívá data klientů ke zlepšování nebo trénování modelů AI bez povolení. |