Seyfor přichází s vlastním nástrojem pro online marketing |
Pátek, 29 Listopad 2024 15:43 | |
Seyfor přichází s novým řešením pro online marketing. Jde o nástroj, zaměřený na střední a velké korporace, který by měl pomáhat marketingovým manažerům lépe plánovat, vyhodnocovat a optimalizovat online kampaně. Novinka do značné míry doplňuje mezeru vzniklou zúžením možností Google Analytics 4 (GA4) a umožňuje nejen sledovat a analyzovat data z webových stránek, ale prostřednictvím integrovaného chatbota přináší také konkrétní doporučení pro zlepšení efektivity digitálních kampaní. Po ukončení univerzálních Google Analytics, které využívalo více než 44 milionů webů po celém světě, se situace dramaticky změnila. GA4 se sice stala novým standardem, ale její odlišné metriky a omezené možnosti měření způsobily značné komplikace. Seyfor se rozhodl na tuto situaci reagovat a nabídnout nástroj, který rozšíří možnosti při sledování ukazatelů z GA4. Nový nástroj má podobu služby, kterou lze přizpůsobit konkrétním potřebám firmy a poskytovat detailní přehledy o výkonu online kampaní. Nástroj přináší detailní informace o tom, odkud přichází návštěvníci na jejich stránky nebo e-shop (organické vyhledávání, placená reklama, sociální sítě jako LinkedIn nebo Facebook a další) a umožňuje přesně vyhodnocovat návratnost investic do jednotlivých kanálů. Základem řešení je dashboard s podrobným reportingem, který umožňuje snadné zobrazení a porovnání klíčových metrik – od návštěvnosti přes počet konverzí až po vývoj organické návštěvnosti v čase. Výsledkem detailního nastavení dashboardu a implementace dle potřeb společnosti je plná automatizace reportingu, který také zabírá manažerům množství času. Důležitou součástí je pak chatbot využívající umělou inteligenci, který manažerům interpretuje výsledky a dává konkrétní návrhy, jak zlepšit výkon kampaní. „Pro marketingové týmy je tento nástroj skutečným přínosem, protože zjednodušuje jednu z nejnáročnějších činností – datovou analytiku. Manažeři mohou rychle a efektivně pochopit chování zákazníků na webu, vyhodnocovat úspěšnost kampaní a lépe plánovat budoucí aktivity, aniž by museli složitě integrovat data z GA4 do jiných systémů. Díky kombinaci všech možností nové služby mohou uživatelé ušetřit každý měsíc desítky hodin času a najít efektivní způsoby, na které by pravděpodobně sami ani nepřišli,“ komentuje uvedení nové služby Daniel Šturm, ředitel marketingu společnosti Seyfor. V digitálním marketingu může novinka konkurovat velkým komplexním CRM systémům nebo je efektivně doplnit. Zdroj: Seyfor, ilustrační grafika AI
Mohlo by vás zajímat:
|