Pipedrive rozšířil své CRM řešení o nástroj eSignatures
Středa, 13 Leden 2021 10:10

PipedriveSpolečnost Pipedrive, která vyvíjí a dodává vlastní CRM platformu, představila nový nástroj eSignatures. Ten reaguje na trend nárůstu online prodejů a tím i zvýšenou potřebu zajištění digitálního podpisu. Elektronický podpis zásadně urychluje celý obchodní proces, zároveň však přináší i vysokou úroveň zabezpečení. Pipedrive integroval nástroj eSignatures přímo do své CRM platformy, tedy jej mohou obchodníci použít ihned, bez nutnosti instalace dalšího softwaru.

Průzkum společnosti Aberdeen ukazuje, že využití digitálního podpisu je pro obchodníky rok od roku důležitější. Zvýšení úspěšnosti při jeho využití zaznamenalo 29 % z nich, což znamená meziroční růst o 4,4 %. Digitální podpis umožňuje podpis smlouvy z kteréhokoli mobilního zařízení či počítače bez nutnosti tisknout, ručně podepisovat, skenovat a znovu odesílat daný dokument. Pipedrive podepsaný dokument automaticky ukládá, díky čemuž má obchodník vždy přehled a přístup k originálnímu dokumentu, který je chráněn koncovým šifrováním. Kromě úspory času šetří elektronický podpis rovněž papír i další zdroje.

Co umožňuje nástroj eSignatures:

  • Odeslání smlouvy k podpisu s využitím e-mailové adresy zákazníka, i když on sám nevyužívá Pipedrive
  • Vyzvat k digitálnímu podpisu dokumentu až 10 lidí
  • Přehled podepsaných lidí a upozornění do e-mailu při každém novém podpisu
  • Odeslání upomínek lidem, kteří měli dokument podepsat, případně zrušit proces podepisování
  • Automatickou kontrolu, zda mají všichni zúčastnění podepsaný dokument k dispozici a mají k němu skrze Pipedrive přístup

E-signaturesE-signatures

Funkce eSignatures je dostupná uživatelům Sales Docs – letos představeného nástroje, který automatizuje způsob, jakým týmy vytváří, spravují a sdílí dokumenty. Umožňuje rovněž přidávání komentářů a zasílání notifikací přímo v CRM. Sales Docs také automaticky pomáhá s automatickým vyplňováním šablon a dokumentů dostupnými daty z Pipedrive. To značně urychluje administraci i jednání, a to i díky integraci s dalšími cloudovými nástroji včetně Google Drive, OneDrive a SharePoint.

„S tím, jak stále více obchodníků pracuje z domova, se zvýšily i požadavky na rychlost a transparentnost. Digitální dokumentace a podpisy již nejsou konkurenční výhodou, ale naprostou nutností. Obchodníci, kteří pro práci stále více používají mobilní zařízení, proto vyžadují efektivní CRM s širokou paletou integrovaných nástrojů, které vyhovují jejich potřebám. Vše na jednom místě, pod jedním účtem a na jedno kliknutí. Pokrýt veškeré funkce, od vyhledávání leadů přes komunikaci s potenciálním zákazníkem až po podpis smlouvy, je tak pro nás v době překotné digitalizace stále velkou výzvou,“ říká Tomáš Řehoř, manažer vývoje Pipedrive.

Tomáš Řehoř
Tomáš Řehoř


Mohlo by vás zajímat: