Pipedrive rozšířil své CRM řešení o nástroj eSignatures |
Středa, 13 Leden 2021 10:10 | |
Průzkum společnosti Aberdeen ukazuje, že využití digitálního podpisu je pro obchodníky rok od roku důležitější. Zvýšení úspěšnosti při jeho využití zaznamenalo 29 % z nich, což znamená meziroční růst o 4,4 %. Digitální podpis umožňuje podpis smlouvy z kteréhokoli mobilního zařízení či počítače bez nutnosti tisknout, ručně podepisovat, skenovat a znovu odesílat daný dokument. Pipedrive podepsaný dokument automaticky ukládá, díky čemuž má obchodník vždy přehled a přístup k originálnímu dokumentu, který je chráněn koncovým šifrováním. Kromě úspory času šetří elektronický podpis rovněž papír i další zdroje. Co umožňuje nástroj eSignatures:
Funkce eSignatures je dostupná uživatelům Sales Docs – letos představeného nástroje, který automatizuje způsob, jakým týmy vytváří, spravují a sdílí dokumenty. Umožňuje rovněž přidávání komentářů a zasílání notifikací přímo v CRM. Sales Docs také automaticky pomáhá s automatickým vyplňováním šablon a dokumentů dostupnými daty z Pipedrive. To značně urychluje administraci i jednání, a to i díky integraci s dalšími cloudovými nástroji včetně Google Drive, OneDrive a SharePoint. „S tím, jak stále více obchodníků pracuje z domova, se zvýšily i požadavky na rychlost a transparentnost. Digitální dokumentace a podpisy již nejsou konkurenční výhodou, ale naprostou nutností. Obchodníci, kteří pro práci stále více používají mobilní zařízení, proto vyžadují efektivní CRM s širokou paletou integrovaných nástrojů, které vyhovují jejich potřebám. Vše na jednom místě, pod jedním účtem a na jedno kliknutí. Pokrýt veškeré funkce, od vyhledávání leadů přes komunikaci s potenciálním zákazníkem až po podpis smlouvy, je tak pro nás v době překotné digitalizace stále velkou výzvou,“ říká Tomáš Řehoř, manažer vývoje Pipedrive.
Mohlo by vás zajímat:
|