Tematické seriály
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0
Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Nová aplikace Viva Sales je pojítkem mezi CRM systémy a Microsoft 365 nebo Teams |
Středa, 13 Červenec 2022 13:05 | |
Cílem Viva Sales je zefektivnit práci prodejců tím, že jim v rámci nástrojů, které prodejci již používají, zobrazuje užitečné informace se správným kontextem a poskytuje ucelenější pohled na zákazníka. Aplikace Viva Sales umožňuje prodejcům získávat poznatky z celé platformy Microsoft 365 a Teams a eliminovat nutnost ručního zadávání dat.
Viva Sales je první aplikací řady Viva založenou na rolích a určená speciálně pro prodejce. Viva Sales jim poskytuje nástroje pro jejich práci a zároveň informace, které potřebuje vedení prodejního týmu. Prodejci mohou při práci označit zákazníky v aplikaci Outlook, Teams nebo v aplikacích Office, jako je Excel, a Viva Sales je automaticky zaznamená jako údaje o zákazníkovi s veškerými relevantními informacemi o něm. Tato data lze snadno sdílet s dalšími členy týmu při spolupráci v aplikacích Office nebo Teams, aniž by je bylo nutné znovu zadávat nebo je vyhledávat v CRM. „Budoucnost prodeje spočívá v poskytování informací, které prodejci potřebují, v ten správný čas a ve správném kontextu do nástrojů, které znají, takže mohou pracovat efektivněji,“ popisuje filozofii nové aplikace Judson Althoff ze společnosti Microsoft.
„Prodejci spoléhají na digitální nástroje pro spolupráci a produktivitu, aby se spojili se zákazníky a uzavřeli obchody, ale mnoho poznatků, které díky těmto nástrojům zjistí, se do CRM vůbec nedostane,“ popisuje své zkušenosti Paul Greenberg ze The 56 Group a dodává: „Microsoft se této výzvy ujal a nabízí řešení, které je doplňkem CRM. Aplikace Viva Sales automatizuje náročnou práci prodejců a zaznamenává důležité informace o zákazníkovi.“ Navíc Viva Sales využívá data a umělou inteligenci, doporučuje další kroky pro postup zákazníka prodejním trychtýřem, určuje priority práce a další kroky a umožňuje prodejcům přístup k úplné historii a materiálům o interakci se zákazníkem. Poznatky o zákaznících v reálném čase umožňují lépe porozumět tomu, kde se každý zákazník na své nákupní cestě právě nachází a jak jeho vztah ovlivňovat.
Viva Sales přitom využívá systém Context IQ, který byl zveřejněn loni na podzim a který zajišťuje propojení relevantního obsahu v aplikacích a službách společnosti Microsoft – například Dynamics 365 nebo Microsoft 365.
Mohlo by vás zajímat:
|