Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Většina pracovníků zákaznického servisu přiznává, že nedokáže skloubit rychlost a kvalitu

Společnost Salesforce provedla dvojitě zaslepený průzkum mezi více než 8 000 profesionály v oblasti zákaznických služeb ve 36 zemích, aby zjistila, jak se vyvíjí role zákaznického servisu, který je konfrontovaný s měnícím se prostředím a rostoucím očekáváním zákazníků.

 

Na Slovensku vládne v mailech Google, zatímco Seznam nikdo nezná

Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorník z české společnosti Mailkit.

 

Pět důvodů, které snižují pozitivní zákaznickou zkušenost firem

User ExperienceSnadná a jednoduchá cesta k nákupu, dobrá komunikace, personalizace a důvěra. Faktory, které vedou ke spokojenosti vašich zákazníků, jsou dnes dobře známé. Přesto se řada firem potýká s nedotaženými zákaznickými cestami, které odrazují jejich klienty od nákupu služeb a produktů a odvádějí je ke konkurenci.

 

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů.

 

NAY rozšířil věrnostní klub pro zákazníky o digitální karty

Společnost NAY, která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšířila prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence věrnostní klub pro zákazníky. Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních karet a 2x větší zájem zákazníků o digitální karty než o plastové. Řešení digitálních věrnostních karet vyvinula pro NAY společnost NG Retail.

 

Nová aplikace Viva Sales je pojítkem mezi CRM systémy a Microsoft 365 nebo Teams

Společnost Microsoft oznámila novou aplikaci Viva Sales, která je prý schopna do jakéhokoliv systému CRM zprostředkovat data o zapojení zákazníků ze služeb Microsoft 365 a Microsoft Teams, a využívá technologie umělé inteligence za účelem poskytování personalizovaných doporučení. Aplikace Viva Sales navazuje na aplikaci Microsoft Viva, která byla uvedena na trh v loňském roce a která poskytuje integrovanou platformu pro zaměstnance.

 

CRM řešení Pipedrive konečně umí i česky

Společnost Pipedrive, která se zabývá vývojem komplexní CRM platformy pro řízení prodejů, nově lokalizovala svůj produkt do českého jazyka. Zajímavostí je, že tato lokalizace vznikla spíše z nadšení, než z obchodních důvodů. Za implementací češtiny totiž stojí pražský tým Pipedrive, který na lokalizaci pracoval v rámci interního hackathonu a následně překlad dolaďoval na sérií sezení po pracovní době.

 

Od 1. července už nemohou call centra zákazníkům volat bez jejich souhlasu

Na začátku tohoto roku vstoupila v platnost rozsáhlá novela zákona o elektronických komunikacích, jejímž hlavním cílem bylo implementovat Evropský kodex pro elektronické komunikace do českého právního řádu. Nad rámec kodexu byly do novely doplněny i body související s marketingem po telefonu. To bude mít dopad nejen na zákazníky, ale také na firmy, které musí nově umět doložit udělený souhlas.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...