Čtvrtek, 20 Říjen 2022 08:55 |
Společnost Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu, spustila beta verzi nových funkcí pro automatizaci procesů v rámci svého nástroje Campaigns. Tento nástroj pomáhá zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy. Cílem nového vylepšení je snížení množství rutinní práce a efektivnější práce s daty.
Mezi hlavní funkce automatizace v rámci nástroje Campaigns patří:
- Synchronizace e-mailu a CRM, která umožňuje pečovat o potenciální zákazníky a nabízí jim vždy zapnuté automatizované kampaně. Nástroj pomáhá zapojit se do celého životního cyklu zákazníka a využívat Campaigns i tehdy, když je marketingový tým offline.
- Nastavení automatického zpoždění pro lepší targeting umožňuje uživatelům načasovat e-mailové kampaně a oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy získali všechny potřebné informace a jsou připraveni jednat.
- Využívání dat ke sledování průběhu kampaní a monitorování míry zapojení oslovených lidí. Nástroj je navržen tak, aby posílil generování potenciálních zákazníků, a umožňuje marketérům zjistit, jaká sdělení rezonují s cílovou skupinou.
- Šetření času stráveného manuálním marketingem prostřednictvím snadného vytváření personalizovaných, profesionálně vypadajících e-mailů, které lze rozeslat neomezenému počtu kontaktů. Funkce Campaigns, jakožto jednoho centra pro marketingové a obchodní týmy, umožňují automatizovat prodejní a marketingové strategie v jednom uživatelsky přívětivém nástroji.
Součástí nástroje Campaigns je nyní také funkce Campaigns Insights. Uživatelé si v ní mohou zobrazit vizuální přehled výkonnosti kampaní a tím vylepšit své e-mailové marketingové strategie. Funkce dále nabízí sdílení dat a poznatků napříč obchodními a marketingovými odděleními, což vede k posílení spolupráce napříč týmy. Uživatelé takto mohou i jednoduše prezentovat efektivitu dané kampaně pomocí nástěnek, které ukazují zapojení zákazníků, doručení e-mailů a počet kliknutí. |