NAY rozšířil věrnostní klub pro zákazníky o digitální karty |
Úterý, 16 Srpen 2022 08:07 | |
Společnost NAY nabízí svým zákazníkům členství v NAY Extra klubu a aplikaci Smart App do mobilního telefonu ke stažení. Díky aplikaci můžou získat výhodné členství ve věrnostním klubu, informace o stavu svého věrnostního konta a o marketingových akcích. Společnost však chtěla oslovit i ty zákazníky, kteří aplikaci nemají, rozhodla se proto využít nativních platforem Apple Wallet a Google Pay, prostřednictvím kterých by jim mohla nabídnout jak digitální věrnostní karty a slevové poukázky, tak dobíjecí dárkové karty s expirací. „Nabídli jsme řešení formou digitálních karet a automatizovaných slevových poukazů přes naši platformu air&me, která zajišťuje generování a správu digitálních věrnostních karet do mobilní peněženky a dále pracuje s daty zákazníků v centrálním ERP systému SAP. Implementace probíhala ve spolupráci se společností PeckaDesign, která je dodavatelem e-shopu a s IT oddělením společnosti NAY,“ říká Peter Semančík obchodní ředitel NG Retail, a dodává: „Digitální karty v mobilní peněžence umožnily zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně.“ Digitální karty v mobilu jsou dalším nástrojem pro oslovení zákazníků a aktivní komunikaci s nimi. Umožňují společnosti NAY posílat notifikace o připravovaných akcích a událostech. Samotní zákazníci mají okamžitý přehled o stavu svého věrnostního konta a bezprostředně po nákupu mohou dostávat slevové šeky generované na základě nákupu. Můžou rovněž využívat nabíjecí digitální dárkové karty s expirací, které je možné zakoupit na eshopu i na prodejnách. „Digitální karty v mobilní peněžence nám umožňují zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích, o aktuální výši věrnostního konta a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně, včetně slevových poukazů generovaných na základě nákupů. Ty můžou následně uplatnit v omnichannel režimu, jak na kamenné prodejně, tak na e-shopu,“ oceňuje implementované řešení Michal Dugáček, procesní manažer NAY.
Mohlo by vás zajímat:
|