Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Na Slovensku vládne v mailech Google, zatímco Seznam nikdo nezná
Úterý, 13 Září 2022 11:37

Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorník z české společnosti Mailkit.

Jakmile marketér kampaň odešle na databázi kontaktů, začnou e-maily přicházet na brány jednotlivých poskytovatelů e-mailových schránek, jakými jsou Seznam, Gmail, Yahoo a další. Ti si vždy zkontrolují, z jaké IP adresy k nim zpráva doputovala, a ze které domény.

U ní pak ještě prověřují, jak je veliká, jakou má pověst, jestli je věrohodná a další parametry. Když se jim doména zdá bezpečná, doručené e-maily umístí do konkrétních schránek. Pokud ne, zahodí ji, popisuje Nádvorník, který vede v Mailkitu obchod.

Libor Nádvorník
Libor Nádvorník

„V Česku je největším poskytovatelem schránek domácí Seznam.cz s podílem 64,7 procenta, následuje Google s 21,2 procenta a dále Centrum, které má 9,1 procenta. Domácí kampaně tak většinou narazí na nějaký problém u Seznamu a ten je díky fungujícímu helpdesku firmy snadné vyřešit. Vedle řešení uživatel dostane i vysvětlení, proč k problému došlo,“ říká Nádvorník.

Czech Republic

Na Slovensku je rozložení sil výrazně odlišné, Google má na trhu podíl téměř 78 procent a český Seznam s méně, než jedním procentem téměř nikdo nezná. Gmail od Google má proti Seznamu mnohem propracovanější systém zařazování e-mailů do složek a při jejich umisťování navíc provádí dynamické změny.

Slovakia


Mohlo by vás zajímat: