E LINKX

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
BLUEJET web CRM povyšuje na verzi 2.0

Společnost COMPEKON uvedla novou verzi BLUEJET web CRM v2.0. V nové verzi BLUEJET web CRM je významně rozšířena funkcionalita plánování a sledování kampaní v Marketingu. Dále je řešení rozšířeno o podporu Prodeje včetně tvorby kalkulací nabídek, variantními cenovými podmínkami a evidencí objednávek. Nově je obsažena homepage, která integruje významné části systému z hlediska priorit a přidává propojení na užitečné webové služby a více možností pro fulltextové vyhledávání .

 
Mapové reporty pro mobilní telefony BlackBerry
Společnost Sprinx Systems rozšířila mobilní verzi CRM pro telefony BlackBerry o přehledné mapové reporty, které zobrazují grafy a tabulky v mapách. Tyto reporty umožňují získat jediným pohledem přehlednou informaci například o stavu prodeje ve vybrané lokalitě. Uživatel, zpravidla obchodní manažer, se může díky těmto reportům rychleji a efektivněji rozhodovat o dalších krocích. Mapové reporty jsou podobné jako zobrazení předpovědi počasí z meteorologického radaru, kdy jednotlivé regiony mají různou barvu podle intenzity srážek. Podobně je na mobilním telefonu BlackBerry zobrazena geografická mapa okresů a různé odstíny barev pak ukazují například úspěšnost prodejů v určité lokalitě.
 
Podmínky pro vybudování společnosti orientované na zákazníka

SAP CRM 2007Růst se stal imperativem pro byznys, proto společnosti hledají nové způsoby, jak využít nevyužité příležitosti na trhu a jak co nejvíce vytěžit ze vztahů se zákazníky. Výsledkem toho je, že CRM iniciativy jsou v popředí zájmu všech dnešních společností.
Ale investice do CRM přináší různé výsledky. Zatímco některé společnosti dosáhly dramatického zvýšení výnosů a spokojenosti zákazníků, jiné se setkaly se zklamáním. Mnoho společností by našlo více přínosů, pokud by navrhovaly svou CRM strategii s většími aspiracemi, a ne jen jako implementaci softwaru pro podporu stávajících procesů.

 
Integrace CRM systému do prostředí Microsoft Outlook

eWay-CRMProstředí e-mailového klienta Microsoft Outlook je zejména firemním uživatelům důvěrně známé. O tom, jaké jsou výhody CRM systému integrovaného v prostředí Outlooku a jaké funkce nabízí eWay-CRM, se dočtete více v tomto článku.
Microsoft Outlook je nejrozšířenějším nástrojem pro elektronickou komunikaci a patří mezi první aplikace, které si každý den po spuštění počítače zapnete. eWay-CRM využívá technologii Microsoft Outlook Add-in, díky níž je systém plně integrován s e-mailovým klientem Microsoft Outlook.
 
Datová migrace Microsoft Dynamics CRM

datová migrace pomocí nástroje Cleverlance CRM Framework
Přechod zákazníků na nový systém obnáší mimo jiné i požadavky na přenos dat ze stávajících systémů do systémů nových. Tento požadavek s sebou přináší mnoho problémů, protože přenesená data musí být kompletní a validní, přitom se zdrojové a cílové úložiště mohou lišit a také struktura dat bývá velmi odlišná. Ani v případě Microsoft Dynamics CRM tomu není jinak. Pro datové migrace do tohoto systému se osvědčil nástroj Cleverlance CRM Framework, který podporuje CRM verze 3.0 a 4.0.
 
Identifikace zákazníků

Identita zákazníkaVíte, kdo je váš zákazník?Zavolala mi dáma z jedné finanční instituce. Standardní telemarketing, nic neobvyklého. Neobvyklá byla otázka. Po několika úvodních frázích se mě zeptala: „A jaké naše produkty používáte?“
„No, vlastně úplně přesně nevím…,“ zaváhal jsem a snažil se pro začátek zvolit neutrálnější tón. Představil jsem si, že když zná moje jméno i číslo mobilního telefonu, odpověď na tuto otázku snadněji najde sama. Myslel jsem si, že sedí u monitoru, sluchátka na uších, před pusou mikrofon. V levé části obrazovky postupuje skript, podle kterého klade otázky, aby mě bezpečně dovedla k nákupu dalšího produktu. V pravé části obrazovky pak informace – můj behaviorální profil, bydliště, zakoupené produkty, klientský segment, a vůbec co ještě mi nabídnout, jak ze mě vyždímat víc peněz.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 Další > Konec >>

Strana 14 z 15