Čtvrtek, 17 Únor 2011 09:35 |
Společnost Microsoft začala v České republice prodávat novou generaci řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. Jde o klasickou „on-premise" verzi určenou pro instalaci na vlastní IT infrastruktuře zákazníka, která doplňuje již v lednu představenou cloudovou verzi Dynamics CRM Online hostovanou v data centrech Microsoftu. Vedle těchto verzí je nově dostupná také verze, kterou budou pro zákazníky hostovat partneři Microsoftu. Klasická i cloudová verze nového CRM řešení od Microsoftu přichází s řadou vylepšení, která urychlují rutinní práci a přinášejí rychlý pohled na nejdůležitější data. Umožňují například jednoduchou tvorbu interaktivních grafů, reportů i úpravy přehledového pohledu (dashboardu), které jsou stejně jednoduché, jako například tvorba grafů v Excelu. Řešení také přinášejí důvěrně známé uživatelské rozhraní Microsoft Office a ovládají se přímo z Outlooku, se kterým jsou propojena na všech úrovních včetně kalendáře, úkolů a kontaktů.
Nové verze Microsoft Dynamics CRM také zlepšují práci při zadávání údajů. Nabízí mimo jiné jednoduché interaktivní průvodce ideální například pro pracovníky kontaktních center. Přichází také s uživatelsky upravitelnými oprávněními pro formuláře, kdy každý zaměstnanec vidí a vyplňuje jen ty údaje, které jsou relevantní pro jeho práci.
Českou verzi klasické i cloudové verze řešení Microsoft Dynamics CRM si mohou zákazníci vyzkoušet zdarma s využitím zkušební verze, kterou získají na stránkách http://crm.dynamics.com/. |