Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Výhody internetové telefonie integrované s CRM KARAT
Pátek, 06 Květen 2011 12:11

voip_karat1_1119Výhody integrace podnikového informačního systému KARAT s internetovou telefonii (VoIP Voice over Internet Protocol) byly prezentovány na Road Show, pořádané v březnu a dubnu 2011 společnosti JOYCE ČR. Vedle úspor nákladů za telefonování zaujaly účastníky semináře především možnosti zvýšení úrovně poskytovaných služeb, které zákazníkům přináší propojení ERP informačního systému s VoIP telefonním systémem. Ještě významnější jsou úspory času pracovníků v důsledku snížení pracnosti dokumentování komunikace se zákazníky, lepšího sdílení informací a účinnějšího řízení aktivit orientovaných na zákazníky. Exponenciálně totiž roste objem údajů a velikost databází, které evidují komunikaci se zákazníky, což klade větší nároky na lidi, kterým s tím mohou pomoci moderní informační a komunikační technologie. Implementace CRM KARAT s propojením VoIP ušetří 3 - 26 % času pracovníkům, kteří komunikují se zákazníky.

voip_karat2_1119Standardní řešení, vytvořené společnostmi KARAT Software a JOYCE ČR sestává z CRM KARAT a komplexního řešení VoIP firemní telefonie, včetně propojení obou systémů. Řešení VoIP využívá produkty WELL a VoIP telefonní ústřednu Asterisk na hardware DELL. Asterisk je jedno z nejsilnějších, rozšířitelných řešení telekomunikačního OpenSource softwaru pro platformy Linux a Unix.