Podmínky pro vybudování společnosti orientované na zákazníka

SAP CRM 2007Růst se stal imperativem pro byznys, proto společnosti hledají nové způsoby, jak využít nevyužité příležitosti na trhu a jak co nejvíce vytěžit ze vztahů se zákazníky. Výsledkem toho je, že CRM iniciativy jsou v popředí zájmu všech dnešních společností.
Ale investice do CRM přináší různé výsledky. Zatímco některé společnosti dosáhly dramatického zvýšení výnosů a spokojenosti zákazníků, jiné se setkaly se zklamáním. Mnoho společností by našlo více přínosů, pokud by navrhovaly svou CRM strategii s většími aspiracemi, a ne jen jako implementaci softwaru pro podporu stávajících procesů.

 
Integrace CRM systému do prostředí Microsoft Outlook


eWay-CRMProstředí e-mailového klienta Microsoft Outlook je zejména firemním uživatelům důvěrně známé. O tom, jaké jsou výhody CRM systému integrovaného v prostředí Outlooku a jaké funkce nabízí eWay-CRM, se dočtete více v tomto článku.
Microsoft Outlook je nejrozšířenějším nástrojem pro elektronickou komunikaci a patří mezi první aplikace, které si každý den po spuštění počítače zapnete. eWay-CRM využívá technologii Microsoft Outlook Add-in, díky níž je systém plně integrován s e-mailovým klientem Microsoft Outlook.

 
Datová migrace Microsoft Dynamics CRM

datová migrace pomocí nástroje Cleverlance CRM Framework
Přechod zákazníků na nový systém obnáší mimo jiné i požadavky na přenos dat ze stávajících systémů do systémů nových. Tento požadavek s sebou přináší mnoho problémů, protože přenesená data musí být kompletní a validní, přitom se zdrojové a cílové úložiště mohou lišit a také struktura dat bývá velmi odlišná. Ani v případě Microsoft Dynamics CRM tomu není jinak. Pro datové migrace do tohoto systému se osvědčil nástroj Cleverlance CRM Framework, který podporuje CRM verze 3.0 a 4.0.
 
Identifikace zákazníků

Identita zákazníkaVíte, kdo je váš zákazník?Zavolala mi dáma z jedné finanční instituce. Standardní telemarketing, nic neobvyklého. Neobvyklá byla otázka. Po několika úvodních frázích se mě zeptala: „A jaké naše produkty používáte?“
„No, vlastně úplně přesně nevím…,“ zaváhal jsem a snažil se pro začátek zvolit neutrálnější tón. Představil jsem si, že když zná moje jméno i číslo mobilního telefonu, odpověď na tuto otázku snadněji najde sama. Myslel jsem si, že sedí u monitoru, sluchátka na uších, před pusou mikrofon. V levé části obrazovky postupuje skript, podle kterého klade otázky, aby mě bezpečně dovedla k nákupu dalšího produktu. V pravé části obrazovky pak informace – můj behaviorální profil, bydliště, zakoupené produkty, klientský segment, a vůbec co ještě mi nabídnout, jak ze mě vyždímat víc peněz.

 
xRM – řízení vztahů nejen se zákazníky

xRMPo několika letech, kdy se termín CRM stal obecně používaným výrazem pro systémy řízení vztahů se zákazníky, je možné zamyslet se nad dlouhodobými úspěchy jejich implementací a používání a nad možnostmi, které systémy na bázi CRM mohou nabídnout v různých oblastech, kdy centrem pozornosti není zákazník, ale například občan, pacient nebo zaměstnanec.
Z nezávislých analýz vyplývá, že standardní model používání a rozvoje CRM systémů je principiálně odlišný od používání a rozvoje ERP systémů, na které implementace CRM obvykle navazují. Zatímco úkolem ERP systémů je v rámci dané legislativy pomoci s řízením firemních zdrojů (finance, produkty, sklady apod.), úkolem CRM systémů je poskytnout a zpracovávat informace o subjektech, se kterými společnost komunikuje, a uchovávat komplexní pohled na komunikační historii a vztahy s těmito subjekty. Přičemž práce s těmito daty se řeší v každé společnosti odlišně.
 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další > Konec >>

Strana 17 z 17