Řešení Oracle CRM On Demand ukládá data v zemích EU
Úterý, 08 Březen 2011 15:35

ocon_1110Společnost Oracle nabízí evropským zákazníkům možnost používat řešení Oracle CRM On Demand také „lokálně". Hostované řešení nyní dokáže zaručit, že data se budou fyzicky nacházet v zemích Evropské unie. Ukládat kritická data o zákaznících v této podobě zjednoduší firmám dosažení shody s regulačními požadavky. Oracle CRM Od Demad je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management) nabízené jako služba (SaaS, Software as a Service). Aplikace je hostována na serverech Oracle a na straně zákazníka klade toto uspořádání minimální nároky na počáteční investice, IT infrastrukturu, správu i proces implementace.

Zákazníci, kteří si zvolí řešení Oracle CRM On Demand, je tak nyní mohou používat ve verzi, kdy se jejich data hostovaná společností Oracle budou nacházet v zemích EU. To znamená významnou výhodu řešení Oracle CRM On Demand oproti konkurenčním nabídkám SaaS, kdy se data ukládají mimo země EU, nebo jejich fyzické umístění závisí na třetí straně. Používat řešení CRM v podobě SaaS tak nyní mohou i organizace, které v důsledku legislativních požadavků nebo svých interních předpisů mají speciální požadavky na ukládání citlivých dat. Týká se to například organizací veřejného sektoru nebo finančních institucí.

Řešení Oracle CRM On Demand funguje na bázi měsíčního předplatného (vztaženého na počet uživatelů) a zahrnuje vše, co zákazník potřebuje: moduly pro prodej, služby a marketing spojené s vestavěnými analytickými nástroji, funkce reportingu, podporu zákazníků a automatické aktualizace.