|
Téma implementace CRM systému je obecně známo z odborné literatury a řada čtenářů má jistě zkušenost i z vlastní praxe. Vždy se ale hodí další praktické postřehy, zejména od tak specifického subjektu, jakým je banka, a to nejen pro ty, které podobný projekt čeká.
|
|
Každá rostoucí firma potřebuje dříve či později CRM systém. Nemusí se nutně jednat o softwarové řešení nebo sofistikovaný balík aplikací. Mluvím zde o stylu práce – papír tužka, šanon, Excel, cokoliv. Dříve nebo později totiž všichni dospějí do stavu, kdy věci zkrátka neudrží v hlavě. A pak se to stane. Zapomínáme, porušujeme naše sliby, ztrácíme důvěru u svých zákazníků, ztrácíme zákazníky samotné. Co s tím? Excel! Uděláme si velkou tabulku, kam si píšeme zákazníky, zakázky, jejich stav, cenu, termín. Vytvoříme sdílenou složku, kam budeme ukládat všechny soubory, smlouvy, dokumentaci. No a máme taky svůj Outlook nebo jiného poštovního klienta, kde si každý spravuje svou komunikaci. Problém zažehnán. Opravdu?
|
|
Společnost eWay System propojila svůj informační systému eWay-CRM s ekonomickým a účetním programem POHODA od firmy STORMWARE. Společnost vytvořila synchronizační můstek, který kopíruje data z jednoho systému do druhého a dává je do vzájemných souvislostí. eWay-CRM je informační systém zasazený přímo do programu Microsoft Outlook. Je určen pro snadné řízení obchodu a projektů s propojením na ekonomický systém POHODA. Toto řešení je vhodné, pokud potřebujete dát obchodníkům k dispozici základní finanční informace o klientech, přehled o platební morálce, sledovat v eWay-CRM reálné náklady na projekty.
|
|
Microsoft minulý týden zveřejnil informace o licenčních úrovních připravovaného MS Dynamics CRM 2013 Online. Na komunitním blogu Dynamics je ve svém příspěvku popsal ředitel produktového marketingu Paco Contreras. Zákazníci si podle něj budou moci vybrat mezi licencí Professional, Basic a Essential, přičemž bude možné, aby si každý uživatel zvolil typ, který mu nejvíce vyhovuje. Bez dalších poplatků bude v ceně zahrnut i přístup z mobilních zařízení.
|
|
Společnost con4PAS získala certifikaci pro dodávku řešení SAP CRM Rapid Deployment Solution (SAP CRM RDS). V současné době je tak jednou z prvních partnerských firem společnosti SAP ve střední a východní Evropě, která je kvalifikovaná k dodávání tohoto řešení. SAP CRM RDS je vhodné zejména pro malé a středně velké firmy a nabízí přesně definovaný a přednastavený software SAP CRM spolu s implementačními službami na míru zákazníkovi - to vše za pevnou cenu a ve zrychleném čase nasazení v řádu týdnů. Díky těmto vlastnostem firmy předem vědí, jakou částku budou investovat, a ta se začne při rychlém nasazení do reálného provozu ihned vracet. Klesnou tak i náklady na implementaci a naopak dále roste návratnost investice.
|
Společnost Sprinx Systems propojila řešení SprinxCRM a Helpdesk a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu. Díky tomu mohou obchodníci prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů. V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další > Konec >>
|
|
Strana 11 z 17 |