CRM systémy pro malé a střední firmy

12-eWay System-01Každá rostoucí firma potřebuje dříve či později CRM systém. Nemusí se nutně jednat o softwarové řešení nebo sofistikovaný balík aplikací. Mluvím zde o stylu práce – papír tužka, šanon, Excel, cokoliv. Dříve nebo později totiž všichni dospějí do stavu, kdy věci zkrátka neudrží v hlavě. A pak se to stane. Zapomínáme, porušujeme naše sliby, ztrácíme důvěru u svých zákazníků, ztrácíme zákazníky samotné. Co s tím? Excel! Uděláme si velkou tabulku, kam si píšeme zákazníky, zakázky, jejich stav, cenu, termín. Vytvoříme sdílenou složku, kam budeme ukládat všechny soubory, smlouvy, dokumentaci. No a máme taky svůj Outlook nebo jiného poštovního klienta, kde si každý spravuje svou komunikaci. Problém zažehnán. Opravdu?

 
Propojení eWay-CRM s ekonomickým programem POHODA

eway pohoda 1334Společnost eWay System propojila svůj informační systému eWay-CRM s ekonomickým a účetním programem POHODA od firmy STORMWARE. Společnost vytvořila synchronizační můstek, který kopíruje data z jednoho systému do druhého a dává je do vzájemných souvislostí. eWay-CRM je informační systém zasazený přímo do programu Microsoft Outlook. Je určen pro snadné řízení obchodu a projektů s propojením na ekonomický systém POHODA. Toto řešení je vhodné, pokud potřebujete dát obchodníkům k dispozici základní finanční informace o klientech, přehled o platební morálce, sledovat v eWay-CRM reálné náklady na projekty.

 
Microsoft nabídne u Dynamics CRM 2013 Online tři typy licencí

licenceMicrosoft minulý týden zveřejnil informace o licenčních úrovních připravovaného MS Dynamics CRM 2013 Online. Na komunitním blogu Dynamics je ve svém příspěvku popsal ředitel produktového marketingu Paco Contreras. Zákazníci si podle něj budou moci vybrat mezi licencí Professional, Basic a Essential, přičemž bude možné, aby si každý uživatel zvolil typ, který mu nejvíce vyhovuje. Bez dalších poplatků bude v ceně zahrnut i přístup z mobilních zařízení.

 
Společnost con4PAS získala certifikaci pro řešení SAP CRM RDS

scrds 1325 Společnost con4PAS získala certifikaci pro dodávku řešení SAP CRM Rapid Deployment Solution (SAP CRM RDS). V současné době je tak jednou z prvních partnerských firem společnosti SAP ve střední a východní Evropě, která je kvalifikovaná k dodávání tohoto řešení. SAP CRM RDS je vhodné zejména pro malé a středně velké firmy a nabízí přesně definovaný a přednastavený software SAP CRM spolu s implementačními službami na míru zákazníkovi - to vše za pevnou cenu a ve zrychleném čase nasazení v řádu týdnů. Díky těmto vlastnostem firmy předem vědí, jakou částku budou investovat, a ta se začne při rychlém nasazení do reálného provozu ihned vracet. Klesnou tak i náklady na implementaci a naopak dále roste návratnost investice.

 
Sprinx přináší spojení systémů CRM a Helpdesk
CRM_HelpDesk_1249Společnost Sprinx Systems propojila řešení SprinxCRM a Helpdesk a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu. Díky tomu mohou obchodníci prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů. V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod.
 
Sada Oracle SRM pro řízení interakcí v sociálních sítích
osrm_1240Společnost Oracle představila na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM). Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními platformami. Tyto procesy probíhají v reálném čase a poskytují podnikům celkový pohled na chování spotřebitelů. Pomocí Oracle SRM lze sledovat dění v sociálních sítích, zapojit se do něj, vytvořit si nové obchodní příležitosti a napomáhat prodejům. Sada Oracle Social Relationship Management je integrována s dalšími podnikovými aplikacemi společnosti Oracle včetně Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce a Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Sociální média mohou díky tomu transformovat i další obchodní procesy. Marketingové týmy dokáží pomocí Oracle SRM integrovat sociální média do svých webových stránek a dalších marketingových nástrojů.
 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další > Konec >>

Strana 11 z 17