Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Ness dokončil implementaci CRM řešení pro Lumius
ness_lumius_1302Ness Technologies oznámil dokončení aplikace pro evidenci zákazníků a smluv společnosti Lumius, která dodává elektřinu a plyn velkoodběratelům. Po sedmi měsících, které zabral vývoj a implementace CRM systému, byla aplikace uvedena do provozu. Právě dokončené řešení je postaveno na technologii Oracle a stávajícím datovém modelu aplikace MDMS. Předností nové aplikace je především eliminace chyb spojených s původním ručním zadáváním parametrů smluv a automatická synchronizace dat mezi účetním systémem, aplikací pro podporu obchodu s elektřinou a plynem MDMS a novým CRM řešením.
 
Oracle Exadata zrychluje přípravu kampaní
Oracle_Exadata_Mailprofiler_1250Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpracovávaných dat pro zákazníky skupiny Schober neustále narůstaly, stejně jako složitost IT infrastruktury. Proto se vedení společnosti Mailprofiler rozhodlo nasadit Oracle Exadata Database Machine pro potřeby aplikace XCAMPAIGN. Systém zpracovává online reakce od koncových zákazníků v rámci e-mailových B2B a B2C marketingových kampaní.
 
METROS podpořil péči o zákazníky nasazením CRM řešení

Metros_MS_CRM_1232Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů. Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.

 
Cetelem dokončil inovace na Call Centru pomocí aplikací od Adastry
cet_ada_1206Společnost Cetelem, nebankovní poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pravidelně oslovuje své klienty prostřednictvím nových obchodních a marketingových nabídek. Pro tyto účely využívá již od roku 2005 řešení Campaign Management, poskytované společností Adastra. V současné době byl dokončen projekt optimalizace Call Centra, jehož cílem bylo zefektivnit příchozí i odchozí komunikaci s klienty jak v rovině marketingu, tak risk managementu. Realizované aplikace Call Centra jsou přímo integrovány se stávajícím Campaign Managementemi. Zavedením nových aplikací Cetelem získal rozsáhlé nástroje pro efektivní back i front office všech Call Center. Plná integrace aplikací využívaných Call Centrem do Campaign Managementu a jejich synchronizace s ostatními komunikačními kanály umožňuje poskytnout konzultantovi Call Centra maximální podporu při realizaci obchodní nabídky klientovi, což vede ke zvýšení prodeje prostřednictvím telefonického kanálu, ale také ke zvýšení spokojenosti klienta s poskytovanými službami.
 
MEDIA FACTORY inovovala svůj informační systém

mfcrm_1046Internetová agentura MEDIA FACTORY spouští nový interní informační systém, který je postaven na integraci Microsoft CRM, Microsoft Project Server a Microsoft SharePoint Server. Projekt byl podpořen v rámci Operačního programu Praha - Konkurenceschopnost a spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj. Dodavatelem řešení byla společnost WBI Systems. Nový informační systém je jednou z inovací, která má za cíl další zlepšení kvality a produktivity práce. Toto řešení umožňuje centralizaci veškerých obchodních i projektových informací, optimalizaci pracovních postupů a snížení administrativní zátěže.

 
Společnost McCarter si vybrala mobilní řešení HamiltonSFA
mccarter_hamsfa_1043Slovenský výrobce ovocných nápojů v balení TetraPak, společnost McCarter, se rozhodl pro implementaci mobilního CRM řešení HamiltonSFA. Rozhodnutí předcházela potřeba automatizovat obchodní procesy ve společnosti a nutnost rychleji reagovat na neustálé změny na trhu. Pro výběr systému od společnosti Visicom se McCarter rozhodl na základě referencí, technologické vyspělosti řešení a předpokladu rychlé ekonomické návratnosti. Řešení bude dodáváno formou outsourcingu. Spuštění ostrého provozu pro desítky uživatelů je naplánováno na prosinec 2010.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 Další > Konec >>

Strana 3 z 5