Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Ness dokončil implementaci CRM řešení pro Lumius
ness_lumius_1302Ness Technologies oznámil dokončení aplikace pro evidenci zákazníků a smluv společnosti Lumius, která dodává elektřinu a plyn velkoodběratelům. Po sedmi měsících, které zabral vývoj a implementace CRM systému, byla aplikace uvedena do provozu. Právě dokončené řešení je postaveno na technologii Oracle a stávajícím datovém modelu aplikace MDMS. Předností nové aplikace je především eliminace chyb spojených s původním ručním zadáváním parametrů smluv a automatická synchronizace dat mezi účetním systémem, aplikací pro podporu obchodu s elektřinou a plynem MDMS a novým CRM řešením.

 

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...