Společnost MJM Litovel se rozhodla zavést informační systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jako dodavatel a implementátor řešení byla oslovena společnost Infinity. Specialisté na divizi CRM navrhli řešení založené na Microsoft Dynamics CRM. Do dynamického informačního systému jsou zapojeni vedoucí divizí, úseků a manažeři prodeje. Manažeři prodeje plánují návštěvy u svých zákazníků, přičemž konkrétní případ vychází z požadavků jednotlivých vedoucích divizí evidovaných v systému. Díky tomuto dochází k efektivní kooperaci na všech stranách. Vedoucí divize má možnost zadat požadavek konkrétnímu manažerovi prodeje či celému týmu a manažer prodeje eviduje po uskutečněné návštěvě u zákazníka zápis z jednání.
|
Konzultační tým společnosti OpenOne provedl v průběhu letních měsíců detailní audit činnosti Kontaktního centra společnosti České dráhy, který byl zaměřený na zhodnocení stávajících procesů pro sdílení informací, řízení zdrojů, hodnocení efektivity, kontrolu kvality a motivaci. Kontaktní centrum Českých drah je definováno jako jeden z hlavních prvků informačního servisu pro cestující. Provoz je realizován vlastními zaměstnanci bez možnosti outsourcingu. OpenOne provedla analýzu a navrhla konkrétní postup, jak dosáhnout postupným vylepšením jednotlivých oblastí celkového zvýšení efektivity o 10-20 %, které požadovali České dráhy. Snahou OpenOne byla především komplexnost řešení a jeho dlouhodobá udržitelnost. Nešlo jen o doporučení pro rychlé vylepšení výsledků, ale o stabilní zvýšení efektivity celého provozu. Doporučení se tak dotýká provozního řízení, online sledování vytížení kapacit, ale i sledování osobní vytíženosti operátorů a doporučení týkající se minimalizace administrativy, zvýšení kvality informační podpory a změnu motivačního systému pro jednotlivé zaměstnance. |
Minerva Česká republika spolupracovala na dodávce propojení call centra a QAD pro United Bakeries se svým subdodavatelem společností Telefónica O2. Subdodavatel Telefónica O2 vytvořil nadstavbu svého call centra, které nyní používá telefonní seznam a další informace přímo z ERP a zabezpečuje předávání volaného čísla zpět do systému. Minerva Česká republika vyvinula nový modul systému QAD, který zabezpečuje integraci call centra se standardním modulem QAD Distribuce. V okamžiku zvonění je telefonní číslo spárováno s příslušným zákazníkem a operátorovi se automaticky spustí v QAD aplikace, která umožňuje zadat nebo upravovat objednávku s vyplněnými údaji o zákazníkovi. Podobně mohou operátoři použít aplikaci při volání – jednoduše si vyberou v ERP systému telefonní číslo zákazníka a to se automaticky vytočí. Nová aplikace vytváří historii volání, jež umožňuje vytváření statistik a vyhodnocení.
|
Česká spořitelna se rozhodla pro nasazení produktu SAS Marketing Optimization. Efektivní řízení kampaní pomocí nově zavedeného produktu již v České spořitelně úspěšně probíhá. Předchozí úspěch s produktem SAS Marketing Automation, který České spořitelně přinesl 38% nárůst v oblasti rentabilních kampaní a 20% úsporu času, rozhodl o volbě dalšího nástroje - SAS Marketing Optimization pro optimalizaci stávajících marketingových kampaní a zvýšení příjmu při zachování současné úrovně jak oslovených klientů, tak realizovaných kampaní. Banka předpokládá, že nárůst příjmu z kampaní, v důsledku zavedení produktu SAS Marketing Optimization, bude během prvního roku v rozmezí 15 až 50 %.
|
Společnost Ness Technologies dokončila nový systém MS Dynamics CRM v Cestovní kanceláři FISCHER. Systém, který bude používat 240 pracovníků, poskytne efektivnější správu zákazníků s důrazem na aktivní prodej. To přinese významné zlepšení nabídky služeb a produktů pro přibližně 150 tisíc zákazníků, kteří každoročně s CK FISCHER cestují. Projekt zahájili odborníci Ness v září 2009 a do ostrého provozu spustili letos v březnu. Nový CRM systém přináší CK FISCHER velice účinné sloučení dříve rozdělených systémů pro správu nabízených produktů, zákaznických informací (včetně historie komunikace se zákazníkem), prodeje linkových letenek a doplňkových služeb. |
Dceřiná společnost jeremias CZ mateřské firmy jeremias se rozhodla nasadit informační systém Microsoft Dynamics NAV. Projekt mateřské společnosti tak pokračuje v další zemi směrem k implementaci jednotného informačního systému Microsoft Dynamics NAV ve všech pobočkách mateřské firmy. Implementaci systému zajistí společnost CDL SYSTÉM. Implementace bude spočívat ve školení uživatelů, podpoře provozu systému a hlavně v implementaci finanční oblasti Microsoft Dynamics NAV včetně legislativy ČR.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 Další > Konec >>
|
Strana 4 z 5 |