POINT.X (2019-20)
EDU Trainings

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Call centrum v United Bakeries usnadňuje dodávky pečiva

ub_cc_1034.jpgMinerva Česká republika spolupracovala na dodávce propojení call centra a QAD pro United Bakeries se svým subdodavatelem společností Telefónica O2. Subdodavatel Telefónica O2 vytvořil nadstavbu svého call centra, které nyní používá telefonní seznam a další informace přímo z ERP a zabezpečuje předávání volaného čísla zpět do systému. Minerva Česká republika vyvinula nový modul systému QAD, který zabezpečuje integraci call centra se standardním modulem QAD Distribuce. V okamžiku zvonění je telefonní číslo spárováno s příslušným zákazníkem a operátorovi se automaticky spustí v QAD aplikace, která umožňuje zadat nebo upravovat objednávku s vyplněnými údaji o zákazníkovi. Podobně mohou operátoři použít aplikaci při volání – jednoduše si vyberou v ERP systému telefonní číslo zákazníka a to se automaticky vytočí. Nová aplikace vytváří historii volání, jež umožňuje vytváření statistik a vyhodnocení.

 
Česká spořitelna nasadila SAS Marketing Optimization

sas marketingČeská spořitelna se rozhodla pro nasazení produktu SAS Marketing Optimization. Efektivní řízení kampaní pomocí nově zavedeného produktu již v České spořitelně úspěšně probíhá. Předchozí úspěch s produktem SAS Marketing Automation, který České spořitelně přinesl 38% nárůst v oblasti rentabilních kampaní a 20% úsporu času, rozhodl o volbě dalšího nástroje - SAS Marketing Optimization pro optimalizaci stávajících marketingových kampaní a zvýšení příjmu při zachování současné úrovně jak oslovených klientů, tak realizovaných kampaní. Banka předpokládá, že nárůst příjmu z kampaní, v důsledku zavedení produktu SAS Marketing Optimization, bude během prvního roku v rozmezí 15 až 50 %.

 
MS Dynamics CRM zlepšuje služby v CK FISCHER
msdycrm_fisher_1017.jpgSpolečnost Ness Technologies dokončila nový systém MS Dynamics CRM v Cestovní kanceláři FISCHER. Systém, který bude používat 240 pracovníků, poskytne efektivnější správu zákazníků s důrazem na aktivní prodej. To přinese významné zlepšení nabídky služeb a produktů pro přibližně 150 tisíc zákazníků, kteří každoročně s CK FISCHER cestují. Projekt zahájili odborníci Ness v září 2009 a do ostrého provozu spustili letos v březnu. Nový CRM systém přináší CK FISCHER velice účinné sloučení dříve rozdělených systémů pro správu nabízených produktů, zákaznických informací (včetně historie komunikace se zákazníkem), prodeje linkových letenek a doplňkových služeb.
 
Jeremias sjednocuje informační systém na MS Dynamics NAV

jerem_nav_1003.jpgDceřiná společnost jeremias CZ mateřské firmy jeremias se rozhodla nasadit informační systém Microsoft Dynamics NAV. Projekt mateřské společnosti tak pokračuje v další zemi směrem k implementaci jednotného informačního systému Microsoft Dynamics NAV ve všech pobočkách mateřské firmy. Implementaci systému zajistí společnost CDL SYSTÉM. Implementace bude spočívat ve školení uživatelů, podpoře provozu systému a hlavně v implementaci finanční oblasti Microsoft Dynamics NAV včetně legislativy ČR.

 
eWay-CRM nasazen ve společnosti Garmin Slovensko

Slovenská pobočka společnosti Garmin si vybrala informační systém eWay-CRM pro správu projektů a řízení vztahů se zákazníky. Implementace eWay-CRM v Garminu měla zajistit podporu obchodních aktivit a projektového řízení u výhradního zástupce firmy Garmin Slovensko, distribuční společnosti Conan. Klient požadoval nejen samotnou implementaci informačního systému eWay-CRM, ale také propojení s firemním ERP systémem i6 pro zajištění obousměrné synchronizace. eWay System rovněž připravuje propojení systému eWay-CRM s telefonní ústřednou a znalostní databází KnowledgeBase.

 
WDF implementovala CRM systém využívající Adobe Flex

Společnost Atollon implementovala systém pro řízení obchodu a marketingu (CRM) ve společnosti WDF – Web Design Factory. Výsledkem jsou efektivnější a pohodlnější řízení projektů včetně jejich financování, databází dodavatelů a zákazníků a zajištění kompletního workflow v jediné aplikaci vytvořené s využitím technologie Adobe Flex. Společnost WDF doposud pracovala s jednoduchým open-source řešením activeCollab, které však již nevyhovovalo jejím nárokům na řízení veškerých procesů týkajících se managementu obchodu a projektů. Atollon ve společnosti nasadil řešení Workshop využívající nejnovějších technologií Web 2.0. Atollon patří mezi první společnosti, které zavádějí podnikový systém takovéhoto rozsahu založený na technologii Adobe Flex. Adobe Flex umožňuje uživateli pracovat s aplikací odkudkoli (z kterékoli pobočky nebo z domova) se stejným komfortem, jako by aktuálně byl ve své kanceláři. Vše, co je pro provoz aplikace potřeba, je přehrávač Adobe Flash, který v současné době patří k základní výbavě většiny počítačů.


 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 Další > Konec >>

Strana 4 z 4