Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...
Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...
Cetelem dokončil inovace na Call Centru pomocí aplikací od Adastry |
![]() Všechny informace o kampaních a výsledcích telefonických hovorů se on-line ukládají, což následně umožňuje nejen zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně, ale také další komunikace v rámci ostatních kanálů jako reakce na nové informace, které jsou od klienta v průběhu hovoru získány. Implementace řešení Call centra přinesla společnosti Cetelem následující výhody:
Jádrem řešení Campaign Managementu a aplikací Call centra ve společnosti Cetelem jsou technologie DWH a ODS, které obsahují vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracují aplikace Campaign Managementu a Call Centra, které umožňují podle více než 250 kritérií vybírat vhodné klienty, kontaktovat je s nabídkami, vymáhat pohledávky a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní. Dalším samostatným celkem jsou aplikace CTI, přes které Cetelem realizuje příchozí a odchozí komunikaci s klienty. |
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí ...
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Rozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...