POINT.X (2019-20)
AIMTEC

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Capgemini se podílí na transformaci Raiffeisenbank v oblasti CRM

cpg rf 1329Konzultační společnost Capgemini uvedla do provozu v bankovní společnosti Raiffeisenbank nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Nový CRM systém umožňuje mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Po završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.

 
Sprinx Systems pokračuje v expanzi a vstupuje na ruský trh

sscrm 1326Česká IT společnost Sprinx Systems vstoupila na ruský trh. Prvního ruského zákazníka, místní společnost PIK Farma, získala svým produktem pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro farmaceutické firmy. Předmět kontraktu je dodávka CRM systému pro řízení aktivit prodeje a marketingu na území ruské federace. Z technologického hlediska začíná projekt implementaci CRM systému nasazením offline řešení na PC s perspektivou pozdějšího přechodu na tablety a cloud. Smlouva mezi Sprinx Systems a PIK Farma byla podepsaná 31. května 2013. Obchodní i marketingové aktivity, které Sprinx Systems v současnosti vyvíjí na ruském trhu, navazují na dlouhodobé zkušenosti z východních trhů slovenské společnosti Jean Systems, se kterou se Sprinx Systems sloučila v září 2012.

 
McROY Slovakia využívá Dynamics CRM

McROY msd 1323Společnost McROY Slovakia se rozhodla využít oborového řešení pro oblast Recruitingu na platformě Microsoft Dynamics CRM 2011, které vyvinula česká společnost Dynamica. Při výběru řešení byl kladen důraz na podporu mezinárodní expanze společnosti McROY a také na reference v oboru personálních agentur. První fáze implementace projektu byla uvedena do ostrého provozu, včetně integrace na stávající informační systémy. Nyní běží další smluvně zajištěné fáze projektu, kdy společnosti společně vyvíjí rozšíření Dynamics CRM o podporu pro dočasné přidělení – Temporary Staffing.

 
ZVVZ Machinery se rozhodlo pro MS Dynamics CRM

ZVVZ 1318Společnost ZVVZ Machinery se sídlem v Milevsku se rozhodla nasadit systém Microsoft Dynamics CRM 2011 prostřednictvím společnosti Dynamica. Ta byla jako implementační partner vybrána na základě svých odborných zkušeností z prostředí průmyslových podniků, kde se pohybuje téměř 20 let. S pomocí CRM u bude ZVVZ  řídit všechny obchodní a marketingové procesy potřebné pro podporu obchodu. Velký přínos vidí společnost zejména  v nástrojích pro podporu rozhodování formou manažerských dashboardů, uživatelských pohledů a sestav.

 
Ness dokončil implementaci CRM řešení pro Lumius
ness_lumius_1302Ness Technologies oznámil dokončení aplikace pro evidenci zákazníků a smluv společnosti Lumius, která dodává elektřinu a plyn velkoodběratelům. Po sedmi měsících, které zabral vývoj a implementace CRM systému, byla aplikace uvedena do provozu. Právě dokončené řešení je postaveno na technologii Oracle a stávajícím datovém modelu aplikace MDMS. Předností nové aplikace je především eliminace chyb spojených s původním ručním zadáváním parametrů smluv a automatická synchronizace dat mezi účetním systémem, aplikací pro podporu obchodu s elektřinou a plynem MDMS a novým CRM řešením.
 
Oracle Exadata zrychluje přípravu kampaní
Oracle_Exadata_Mailprofiler_1250Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpracovávaných dat pro zákazníky skupiny Schober neustále narůstaly, stejně jako složitost IT infrastruktury. Proto se vedení společnosti Mailprofiler rozhodlo nasadit Oracle Exadata Database Machine pro potřeby aplikace XCAMPAIGN. Systém zpracovává online reakce od koncových zákazníků v rámci e-mailových B2B a B2C marketingových kampaní.
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 Další > Konec >>

Strana 2 z 4