Výrobce kosmetiky a léčiv Contipro Pharma po dvou letech používání Microsoft Dynamics CRM 2011 přešel na novou verzi 2013. Migrace, kterou vedla společnost Dynamica, proběhla během jediného dne.
|
Společnost Profidach zabývající se prodejem stavebních materiálů implementovala nový systém pro řízení vztahů se zákazníky Smart4Web CRM. Důvodem byl zájem vedení efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních informací. O projektu informují oficiální stránky dodavatele systému, společnosti M2000.
|
Konzultační společnost Capgemini uvedla do provozu v bankovní společnosti Raiffeisenbank nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Nový CRM systém umožňuje mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Po završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.
|
Česká IT společnost Sprinx Systems vstoupila na ruský trh. Prvního ruského zákazníka, místní společnost PIK Farma, získala svým produktem pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro farmaceutické firmy. Předmět kontraktu je dodávka CRM systému pro řízení aktivit prodeje a marketingu na území ruské federace. Z technologického hlediska začíná projekt implementaci CRM systému nasazením offline řešení na PC s perspektivou pozdějšího přechodu na tablety a cloud. Smlouva mezi Sprinx Systems a PIK Farma byla podepsaná 31. května 2013. Obchodní i marketingové aktivity, které Sprinx Systems v současnosti vyvíjí na ruském trhu, navazují na dlouhodobé zkušenosti z východních trhů slovenské společnosti Jean Systems, se kterou se Sprinx Systems sloučila v září 2012.
|
Společnost McROY Slovakia se rozhodla využít oborového řešení pro oblast Recruitingu na platformě Microsoft Dynamics CRM 2011, které vyvinula česká společnost Dynamica. Při výběru řešení byl kladen důraz na podporu mezinárodní expanze společnosti McROY a také na reference v oboru personálních agentur. První fáze implementace projektu byla uvedena do ostrého provozu, včetně integrace na stávající informační systémy. Nyní běží další smluvně zajištěné fáze projektu, kdy společnosti společně vyvíjí rozšíření Dynamics CRM o podporu pro dočasné přidělení – Temporary Staffing.
|
Společnost ZVVZ Machinery se sídlem v Milevsku se rozhodla nasadit systém Microsoft Dynamics CRM 2011 prostřednictvím společnosti Dynamica. Ta byla jako implementační partner vybrána na základě svých odborných zkušeností z prostředí průmyslových podniků, kde se pohybuje téměř 20 let. S pomocí CRM u bude ZVVZ řídit všechny obchodní a marketingové procesy potřebné pro podporu obchodu. Velký přínos vidí společnost zejména v nástrojích pro podporu rozhodování formou manažerských dashboardů, uživatelských pohledů a sestav.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 Další > Konec >>
|
Strana 2 z 5 |