Tematické seriály
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0
Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Mnoho e-shopů nekomunikuje správně se svými zákazníky |
Úterý, 15 Září 2020 12:08 | |
„Řada středně velkých e-shopů bohužel nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky, často tak dochází k tomu, že se zájemce o daný produkt do internetového obchodu vůbec nedovolá, případně mu není ihned odpovězeno na e-mail. Společnosti tak zbytečně přicházejí o zákazníka, a tím pádem mají nižší tržby,“ říká Richard Baar, ředitel společnosti Daktela. Pokud jakýkoliv internetový obchod dynamicky roste, dříve nebo později se dostane do fáze, kdy je pro zachování co nejkvalitnější péče o zákazníka nutné nasadit nějakou formu automatizované komunikační platformy. „Pro středně velké e-shopy, které již obsluhují více komunikačních kanálů se zákazníky, je ideálním řešením použití callcentrového modulu s tiketovacím systémem,“ doplňuje Richard Baar. Callcentrový modul umožňuje díky virtuální ústředně hovory monitorovat a mít nad nimi přehledné a podrobné statistiky. Hovory mohou být nahrávány a na lince lze nastavit pracovní a mimopracovní dobu. Díky tiketovacímu systému získá každý požadavek zákazníka přiřazeno jedinečné číslo, pod nímž bude dále zpracováván. Všechny hovory, e-maily, chaty, Facebook messengery budou evidovány přehledně v jednom webovém rozhraní a automaticky se párovat ke konkrétním zákazníkům. Je tedy dobře vidět, který požadavek je v jaké fázi, protože se přehledně zobrazuje celá komunikační historie napříč všemi formami komunikace s klientem.
Mohlo by vás zajímat:
|