E LINKX
ZWsoft

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Mnoho e-shopů nekomunikuje správně se svými zákazníky

DaktelaOnline nakupování prodělalo v letošním roce skutečně nevídaný boom, jehož katalyzátorem byla samozřejmě jarní pandemie koronaviru. Růst ovšem pokračoval i v dalších měsících a odborníci očekávají, že elektronický obchod dosáhne celosvětově již v příštím roce cca pětiny celkového obratu maloobchodu. Mění se také chování a nákupní zvyklosti samotných zákazníků e-shopů, kteří například objednávají stále častěji z mobilních zařízení a zajímají se více než dříve také o nakupování na internetu pomocí hlasu. Zákazník je jednoduše řečeno stále náročnější, a tomu by měla odpovídat i zákaznická péče na straně e-shopů.

„Řada středně velkých e-shopů bohužel nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky, často tak dochází k tomu, že se zájemce o daný produkt do internetového obchodu vůbec nedovolá, případně mu není ihned odpovězeno na e-mail. Společnosti tak zbytečně přicházejí o zákazníka, a tím pádem mají nižší tržby,“ říká Richard Baar, ředitel společnosti Daktela.

Pokud jakýkoliv internetový obchod dynamicky roste, dříve nebo později se dostane do fáze, kdy je pro zachování co nejkvalitnější péče o zákazníka nutné nasadit nějakou formu automatizované komunikační platformy.

„Pro středně velké e-shopy, které již obsluhují více komunikačních kanálů se zákazníky, je ideálním řešením použití callcentrového modulu s tiketovacím systémem,“ doplňuje Richard Baar.

Callcentrový modul umožňuje díky virtuální ústředně hovory monitorovat a mít nad nimi přehledné a podrobné statistiky. Hovory mohou být nahrávány a na lince lze nastavit pracovní a mimopracovní dobu. Díky tiketovacímu systému získá každý požadavek zákazníka přiřazeno jedinečné číslo, pod nímž bude dále zpracováván. Všechny hovory, e-maily, chaty, Facebook messengery budou evidovány přehledně v jednom webovém rozhraní a automaticky se párovat ke konkrétním zákazníkům. Je tedy dobře vidět, který požadavek je v jaké fázi, protože se přehledně zobrazuje celá komunikační historie napříč všemi formami komunikace s klientem.