Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů. Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.
|
|
v malých a středních podnicích
Jak zvýšit prodej svých služeb a produktů? Chování zákazníků je dnes spíše zdrženlivé a výnosnost se u stávajících zákazníků snižuje. Firmám pak nezbývá, než věnovat více úsilí získání těch nových. Jedním z nástrojů, jak toho dosáhnout, je marketing. Malé a střední firmy ale často nemají možnosti investovat do něj „velké" peníze a čas. Když se nakonec rozhodnou, často naráží na problémy, neuspokojivé výsledky a rozčarování. V tomto článku se zaměříme na to, jak by mělo CRM podporovat akvizici zákazníků, na vybrané problémy s tím spojené a otázku, proč přitom SMB namísto CRM mnohdy volí Excel.
|
|
Existuje něco jako nejlepší CRM systém? Jak to běžně v životě chodí, tak co je nejlepší pro mě, nemusí být nejlepší pro vás. Navíc každá společnost je jedinečná entita, řízená jedinečnými lidmi s jedinečnými potřebami. Jak se může v této situaci jakýkoliv systém prezentovat jako optimální pro všechny firmy?
|
|
Mobilní CRM jako cesta od push k pull postupům
K nejvýznamnějším trendům v oblasti IT dnes bezesporu patří mobilita. Rostoucí možnosti i rozšíření mobilních zařízení do našich kapes a kabelek vede ke změně způsobu jakým pracujeme s informacemi, komunikujeme a bavíme se. To vše má velmi zajímavý dopad na CRM systémy.
|
|
Doba, kdy šlo získat zákazníka pouhým snížením ceny výrobku pod cenu konkurence, je nenávratně pryč. Každá společnost potřebuje různými způsoby upozorňovat na výhody vlastních produktů a k tomu je nutné používat celou škálu prodejních postupů. Jen tak je dnes možné zákazníky přesvědčit ke koupi toho „správného" produktu, a nároky na práci s nimi se tím neustále zvyšují. Ke zlepšování této činnosti je možné využít právě CRM, které se stává pro společnosti ve vysoce konkurenčním prostředí takřka nepostradatelným pomocníkem.
|
|
Systém CRM je typicky definován jako řešení, které společnosti využívají za účelem řízení vztahů se zákazníky a ke zjišťování prodejních vyhlídek. To znamená, že CRM může být užitečným nástrojem pro celou řadu podnikových funkcí, od získávání kontaktů na potenciální klienty až po zákaznický servis. To se stává v dnešní době, kdy je s ohledem na opětovné ekonomické ochlazení získávání či udržení zákazníků náročné a drahé, hlavním klíčem k úspěchu každé společnosti.
|
|
Společnost Infor tento týden uvedla na své uživatelské konferenci v Denveru na trh Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany). Jedná se o novou generaci funkčního jádra a součást sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany) Suite. Podle vyjádření Inforu budou díky němu firmy moci snadněji predikovat budoucí zákaznické preference a chování založené na aktivitách v reálném čase a reakcích v minulosti.
„Zákazníci jsou dnes bombardováni ohromným množstvím informací. Marketingová oddělení firem proto musí hledat neustále nové a 'inteligentní' způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky," říká k uvedení produktu na trh marketingová ředitelka Inforu MJ Crabbe-Barberis. „Infor 10 CRM EIA umožní našim zákazníkům zůstat krok před konkurencí díky možnosti tvořit svá rozhodnutí na základě prozkoumání řady obchodních i ekonomických proměnných," dodává.
|
|
Webová analytika (web analytics, WA) je v zahraničí a v posledních letech i u nás stále častěji skloňovaný pojem. V našich končinách bývá ovšem tento termín často špatně nebo zjednodušeně interpretován. Obecně lze říci, že předmětem WA je sběr, měření, analýza, reporting a interpretace dat získaných z webu za účelem jejich dalšího využití. Jak je patrné, to samo o sobě není ničím novým. Podívejme se tedy blíže, co to webová analytika vlastně je a k čemu slouží.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>
|