Časopis GOLF - dárkové předplatné
AIMTEC

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Česká spořitelna nasadila SAS Marketing Optimization

sas marketingČeská spořitelna se rozhodla pro nasazení produktu SAS Marketing Optimization. Efektivní řízení kampaní pomocí nově zavedeného produktu již v České spořitelně úspěšně probíhá. Předchozí úspěch s produktem SAS Marketing Automation, který České spořitelně přinesl 38% nárůst v oblasti rentabilních kampaní a 20% úsporu času, rozhodl o volbě dalšího nástroje - SAS Marketing Optimization pro optimalizaci stávajících marketingových kampaní a zvýšení příjmu při zachování současné úrovně jak oslovených klientů, tak realizovaných kampaní. Banka předpokládá, že nárůst příjmu z kampaní, v důsledku zavedení produktu SAS Marketing Optimization, bude během prvního roku v rozmezí 15 až 50 %.

Produkt SAS Marketing Optimization umožňuje společnostem jako je Česká spořitelna maximalizovat ekonomické výstupy využitím komunikace s každým jednotlivým zákazníkem v jeho plném rozsahu. Toto řešení umožňuje zvýšit ROI marketingové kampaně stanovením nejlepších nabídek pro jednotlivé zákazníky a využívá analytické nástroje pro hodnocení důsledků obchodních omezení, jako například kapacity kanálu a strategií týkajících se kontaktů se zákazníkem.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci