Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Salesforce integruje generativní umělou inteligenci do svého CRM řešení
Úterý, 14 Březen 2023 14:48

Einstein GPTSpolečnost Salesforce představila minulý týden svou novinku Einstein GPT. Jde o první generativní technologii s umělou inteligencí v rámci CRM řešení, která poskytuje obsah v každé interakci v oblasti prodeje, služeb a marketingu. Einstein GPT bude generovat personalizované e-maily pro prodejce, navrhovat odpovědi pro pracovníky zákaznického servisu a vytvářet cílený obsah pro marketéry.

Einstein GPT kombinuje vlastní modely umělé inteligence s technologií generativní AI od společnosti OpenAI a s daty ze Salesforce Data Cloud. Veškerá takto získaná zákaznická data se pak sjednotí do jednoho. Kromě toho si uživatelé budou moci zvolit vlastní externí model a zadávat pokyny v přirozeném jazyce přímo ve svém CRM systému od Salesforce, který se bude průběžně přizpůsobovat měnícím se informacím v reálném čase.

Einstein GPT může například generovat personalizované e-maily pro prodejce, navrhnout specifické odpovědi pro pracovníky zákaznického servisu, aby rychleji odpovídali na dotazy zákazníků, vytvořit cílený obsah pro marketéry, aby zvýšili míru odezvy kampaní, a automaticky generovat kód pro vývojáře.

„Jsme nadšeni, že můžeme využít sílu technologie OpenAI v CRM. Díky tomu může tuto technologii využívat více lidí a my se tak dozvíme informace o jejím reálném využití, což je pro zodpovědný vývoj a nasazení umělé inteligence zcela zásadní,“ řekl k uvedení Einstein GPT Sam Altman, generální ředitel společnosti OpenAI.

„Svět zažívá s nástupem technologií generativní umělé inteligence jednu z nejhlubších technologických změn. Ta přichází v klíčovém okamžiku, kdy se každá společnost zaměřuje na inteligentnější, automatizovanější a personalizovanější spojení se svými zákazníky,“ řekl Marc Benioff, generální ředitel společnosti Salesforce a dodal: „Einstein GPT je dalším způsobem, jak otevíráme dveře do budoucnosti AI pro všechny naše zákazníky.“

Einstein GPT v současné době funguje v uzavřeném pilotním provozu a zatím není známo, kdy bude dostupná pro všechny zákazníky Salesforce.

Současně s představením Einstein GPT oznámila společnost Salesforce založení fondu Generative AI Fund v hodnotě 250 milionů dolarů, který bude investovat do startupů se zaměřením na generativní AI.


Mohlo by vás zajímat: