Společnost Olympus pečuje o své zákazníky v celé Evropě s pomocí systému SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Pro systém SprinxCRM 7 jde o unikátní implementaci nejen svým rozsahem, ale i využitím nových funkcí typu Big Data, kterou budou využívány například k predikci délky trvání servisu produktu.
|
|
Leasingová společnost sAutoleasing, člen finanční skupiny Erste Bank Group, ve spolupráci s LLP Group uvedla od 1. září do ostrého provozu specializované řešení pro podporu svých obchodníků vybudované nad Microsoft Dynamics CRM 2013. To nahrazuje původní CRM systém vyvíjený přímo společností a rozšiřuje jej o automatizaci schvalovacích workflow, přímý přístup z mobilních zařízení i o integraci s datovým skladem.
|
|
Mobilní CRM není jen technologická vychytávka bez reálného užitku. Pokud je využíváno správně, umožňuje zvýšit objem prodejů, zkrátit prodejní cyklus, urychlit cash-flow, pomáhat se sběrem dat, zvýšit produktivitu a mít přehled o všech probíhajících aktivitách, ať jste kdekoliv. Pro dva ze tří decision-makerů je mobilní CRM dnes už nezbytností při volbě řešení pro řízení vztahů se zákazníky.
|
|
Udržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajistit systematickou péči o zákazníky (Customer Relationship Management) vedoucí k jejich loajalitě.
|
|
V předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra dění samotné zákazníky. Primárně se zaměříme na zákaznickou zkušenost (customer experience, CX) ve vztahu k CRM – disciplínu, kterou vnímáme jako východisko řízení vztahů se zákazníky a CRM procesů.
|
|
V květnu tohoto roku společnost Microsoft vydala novou verzi svého řešení Dynamics CRM Online v rámci inovační vlny tzv. Spring release. Součástí této vlny byly také produkty Social Engagement (dříve Social Listening), Dynamics Marketing a řešení pro zákaznický portál Parature.
|
|
Potřeba firem využívat mobilní CRM je poměrně nová. Ačkoli již před několika lety trh nabízel rozmanitá řešení, z nichž se mnohá pyšnila možností „přístupu z mobilního zařízení", šlo tehdy o novátorskou funkcionalitu, která rozhodně nebyla tak nepostradatelná, jako je dnes, kdy má každý, s lehkou nadsázkou řečeno, v jedné ruce chytrý telefon a v druhé tablet.
|
|
Tři ocenění za nejlepší věrnostní program The Loyalty Awards 2015 si odnesl zákaznický program GOPASS, který byl vytvořen česko-slovenskou společností Pricewise pro Tatry Mountain Resorts. Kompletní řešení programu GOPASS je provozováno na cloudovém modulárním systému CareCloud CRM, který vyvinula česká společnost Cortex a po celou dobu jej také spravuje.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|