eWay-CRM
Soutěž - monitor Philips 24"
Sprinx Systems

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Soutěž - monitor Philips 24"

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Makléřská společnost CYRRUS nasadila nový CRM systém

Cyrrus, CRMSpolečnost CYRRUS, která je významným obchodníkem s cennými papíry na českém trhu, se rozhodla pro modernizaci svého CRM systému s cílem dosáhnout efektivnější řízení obchodních příležitostí a zautomatizování marketingových aktivit. Důvody k přechodu na nový CRM systém byly jednoznačné. Původní systém již nevyhovoval z hlediska potřebných funkcí, nepokrýval celou zákaznickou bázi a nebyl dostatečně flexibilní na změny.

Pro řešení této neuspokojivé situace CYRRUS zvolil systém Microsoft Dynamics CRM a jako implementačního partnera společnost LLP CRM.

Nasazením Microsoft Dynamics CRM došlo ke zjednodušení správy klientské databáze, celkové rozšíření, zefektivnění a automatizace obchodních procesů pro makléře a stejně tak i marketingových kampaní. Plánování celofiremních cílů je nyní přesnější díky průběžným náhledům na plnění konkrétních cílů dle poboček, týmů či konkrétních makléřů. Vyhodnocování prodejních i marketingových aktivit je proto jednodušší a rychlejší. Nové CRM je napojeno na telefonní ústřednu i SMS bránu a je rovněž propojeno s obchodním systémem Capitol.

„Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme při implementaci museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání několikanásobně robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.

Napojení CRM na externí služby (emailing, sms brána, obchodní systém, telefonní ústředna) navíc poskytne lepší plánování kampaní v rámci multi-channel marketingu. Ta největší výzva nás ale teprve čeká v další fázi, kdy jako jedni z prvních v našem sektoru hodláme realizovat kompletní digitalizaci smluv a dokumentů, včetně jejich elektronického podepisování," řekl Jiří Grummich, marketingový ředitel společnosti CYRRUS.

Ve společnosti CYRRUS byla nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 formou on-premise (na serverech klienta), a to na pobočkách v Praze i Brně. Dalším plánovaným krokem je rozšíření implementace o digitalizaci dokumentů (generování smluv, podepisování na tabletech, elektronická evidence smluv, atp.) a tvorba pokročilých reportů pro management.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci