Portál SystemOnLine.cz dlouhodobě mapuje nabídku podnikových IT řešení na českém trhu formou strukturovaných tabulkových přehledů. Všechny kategorie ve spolupráci s dodavateli průběžně aktualizujeme a doplňujeme. Téměř 50 firem se už zapojilo do našeho přehledu CRM systémů, ve kterém najdete přehledně strukturované informace o jednotlivých systémech lokalizovaných pro český trh.
|
UNIQA pojišťovna se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který měl dosáhnout dva hlavní cíle. Prvním z nich byla konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby pojišťovna získala jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým cílem byla intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro naplnění uvedených požadavků si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM, který jí pomáhá implementovat společnost LLP CRM.
|
Kontaktní centra už dávno nejsou jen telefonní ústřednou, kde se vyřizují nejrůznější telefonické požadavky zákazníků. Díky využití nových technologií se stávají nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvyšování zisku firem. Moderním nástrojem pro snížení nákladů a zvýšení kvality služeb je například analytická metoda Speech to text, tedy převod hlasu do textu pro následnou obsahovou i kontextovou analýzu.
|
Česká softwarová společnost eWay System oznámila vydání nové verze svého stěžejního produktu eWay-CRM 5.0 s množstvím nových funkcí nejen v desktopové, ale i mobilní verzi pro platformy Android a iOS. Za klíčovou přednost svého mobilního řešení označuje výrobce možnost pracovat v systému a řešit kontakt se zákazníkem i v off-line režimu.
|
Síla Salesforce CRM je v úžasné škále možností, jak tento systém upravovat, zejména pak po stránce automatizací. Rostoucí složitost systému však musí jít ruku v ruce s komplexní analýzou a dokumentací všech customizací, v opačném případě se i ta nejlepší CRM platforma může velmi rychle proměnit v nekonečný chaos.
|
Trend, že zákazníci neplatí za zboží nebo služby včas, stále platí. Ať už se jedná o banku, poskytovatele spotřebitelských úvěrů, nebo dodavatele zboží či služeb, pohledávky po splatnosti představují stále značný problém. Pro nikoho není myslitelné ponechat tuto oblast spontánnímu vývoji. Technologie a procesy ve vymáhání pohledávek se proto neustále vyvíjí. Adresář ve formě Zlatých stránek a papírové dopisy vystřídala důmyslná IT řešení. Nastoupila doba automatické analýzy typů dlužníků s návrhy vhodných kroků, jak s nimi jednat. Uplatnění ve vymáhání mají i technologie s prvky umělé inteligence.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 7 z 17 |