Customer Intelligence těží ze spojení online a offline dat

NeogeniaKaždý zákazník je unikátní. Jeho chování, potřeby, jeho návyky. A právě jejich znalost ze strany obchodníka je klíčová pro vybudování opravdu kvalitního a oboustranně přínosného vztahu, který bude schopen vytěžit potenciál daného zákazníka. Čtení ve spletitých sociobehaviorálních mapách se v posledních letech stalo byznysem, jehož objem jde celosvětově do stovek miliard dolarů. Stále větší možnosti a stále dostupnější potřebné technologie přivádí nástroje customer intelligence do první linie nástrojů pro marketing také v českých firmách.

 
MiniCRM oficiálně vstupuje na český trh

minicrm 1520Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klienty v České republice. Společnost MiniCRM pocházející z Maďarska, která produkt vytvořila, se chce stát jedním z předních CRM poskytovatelů na českém trhu. Proto investovala do lokalizace produktu, vývoje prodeje a podpory. V současné době se tým MiniCRM skládá z 1 obchodního zástupce, 5 business konzultantů a 2 lidí z technické podpory. Společnost je také otevřená pro možné partnerství s místními poskytovateli řešení, kteří se vyznají v specifické problematice malých a středních podniků.

 
Když to nejde jednoduše, půjde to jednodušeji

KPMGPokud máte na starosti vytěžení zákaznické báze nebo řízení distribuční sítě, určitě jste se nesčetněkrát setkali s následující situací: chcete znát informace o vašem klientovi – jaké má produkty u konkurence, kdy u vás byl naposledy, co by chtěl a nechtěl, respektive potřeboval a nepotřeboval, jestli by náhodou neměl rodinné příslušníky nebo kamarády, kterým by se hodil váš produkt nebo služba a podobně. Tyto informace samozřejmě nejste schopni jednoduše získat – většinou vůbec, nebo pouze ve velmi malém rozsahu a po vynaložení značného úsilí.

 
CRM je symbolem obchodní profesionality

04-Logic point-01ERPKonkurence ve všech odvětvích roste. Firmy a organizace se chtějí odlišit, získat více zákazníků, dlouhodobě je udržet a zvyšovat výnosy. V tom by jim mělo pomoci CRM. Poptávka po těchto systémech roste, stejně jako jejich nabídka. Jak se v ní zorientovat? Jaké vlastnosti a funkce by měl mít kvalitní CRM systém a čeho se raději vyvarovat?

 
SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině

cloudSpolečnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. To umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů, včetně sociálních sítí a mobilních technologií, a díky cloud computingu a platformě SAP HANA je doba jeho nasazení minimální.

 
Implementace CRM systému v bance

03-LBBW Bank-01Téma implementace CRM systému je obecně známo z odborné literatury a řada čtenářů má jistě zkušenost i z vlastní praxe. Vždy se ale hodí další praktické postřehy, zejména od tak specifického subjektu, jakým je banka, a to nejen pro ty, které podobný projekt čeká.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 10 z 17