Inteligentní e-mailing přivádí více zákazníků

Inveo, inteligentní e-mailingBěhem roku zažívají e-mailové schránky uživatelů v pravidelných intervalech příjem obchodního sdělení. Přichází do ní objednané, ale někdy i neobjednané newslettery na produkty a služby, které můžeme sobě, ale i svým blízkým pořídit. Úkolem marketérů je odlišit se v této záplavě od dalších zasílaných nabídek a zajmout především tou jejich.

 
CRM systémy a potřeby projektově orientovaného byznysu v oblasti konzultačních služeb

BenchComAsi bychom jen těžko spočítali, kolik již bylo napsáno textu o přínosech CRM systémů pro řízení obchodu a marketingu od dob, kdy CRM systémy začaly dobývat svět. A dovolím si tvrdit, že nejméně tolik textu ještě napsáno bude. Na druhou stranu mám po těch letech pocit, že i přes velké množství řešení a informací o nich, jsou zde oblasti, kde se mi nejen nedostává informací, ale v mnoha případech i řešení. Jednou z takových oblastí je problematika podpory CRM systémů pro projektově orientovaný byznys v oblasti konzultačních služeb. Co tím mám na mysli?

 
Olympus využívá český CRM systém SprinxCRM 7

Olympus-SprinxCRM7 01Společnost Olympus pečuje o své zákazníky v celé Evropě s pomocí systému SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Pro systém SprinxCRM 7 jde o unikátní implementaci nejen svým rozsahem, ale i využitím nových funkcí typu Big Data, kterou budou využívány například k predikci délky trvání servisu produktu.

 
Praktické výhody mobilního CRM

06-LLP-01Mobilní CRM není jen technologická vychytávka bez reálného užitku. Pokud je využíváno správně, umožňuje zvýšit objem prodejů, zkrátit prodejní cyklus, urychlit cash-flow, pomáhat se sběrem dat, zvýšit produktivitu a mít přehled o všech probíhajících aktivitách, ať jste kdekoliv. Pro dva ze tří decision-makerů je mobilní CRM dnes už nezbytností při volbě řešení pro řízení vztahů se zákazníky.

 
Nová verze Dynamics CRM Online

Dynamics CRM onlineV květnu tohoto roku společnost Microsoft vydala novou verzi svého řešení Dynamics CRM Online v rámci inovační vlny tzv. Spring release. Součástí této vlny byly také produkty Social Engagement (dříve Social Listening), Dynamics Marketing a řešení pro zákaznický portál Parature.

 
Mobilní CRM zlepšuje kvalitu dat a zvyšuje produktivitu

LLP Prague, Mobilní CRMPotřeba firem využívat mobilní CRM je poměrně nová. Ačkoli již před několika lety trh nabízel rozmanitá řešení, z nichž se mnohá pyšnila možností „přístupu z mobilního zařízení", šlo tehdy o novátorskou funkcionalitu, která rozhodně nebyla tak nepostradatelná, jako je dnes, kdy má každý, s lehkou nadsázkou řečeno, v jedné ruce chytrý telefon a v druhé tablet.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 9 z 17