Růst se stal imperativem pro byznys, proto společnosti hledají nové způsoby, jak využít nevyužité příležitosti na trhu a jak co nejvíce vytěžit ze vztahů se zákazníky. Výsledkem toho je, že CRM iniciativy jsou v popředí zájmu všech dnešních společností. Ale investice do CRM přináší různé výsledky. Zatímco některé společnosti dosáhly dramatického zvýšení výnosů a spokojenosti zákazníků, jiné se setkaly se zklamáním. Mnoho společností by našlo více přínosů, pokud by navrhovaly svou CRM strategii s většími aspiracemi, a ne jen jako implementaci softwaru pro podporu stávajících procesů.
|
Prostředí e-mailového klienta Microsoft Outlook je zejména firemním uživatelům důvěrně známé. O tom, jaké jsou výhody CRM systému integrovaného v prostředí Outlooku a jaké funkce nabízí eWay-CRM, se dočtete více v tomto článku. Microsoft Outlook je nejrozšířenějším nástrojem pro elektronickou komunikaci a patří mezi první aplikace, které si každý den po spuštění počítače zapnete. eWay-CRM využívá technologii Microsoft Outlook Add-in, díky níž je systém plně integrován s e-mailovým klientem Microsoft Outlook.
|
pomocí nástroje Cleverlance CRM Framework Přechod zákazníků na nový systém obnáší mimo jiné i požadavky na přenos dat ze stávajících systémů do systémů nových. Tento požadavek s sebou přináší mnoho problémů, protože přenesená data musí být kompletní a validní, přitom se zdrojové a cílové úložiště mohou lišit a také struktura dat bývá velmi odlišná. Ani v případě Microsoft Dynamics CRM tomu není jinak. Pro datové migrace do tohoto systému se osvědčil nástroj Cleverlance CRM Framework, který podporuje CRM verze 3.0 a 4.0.
|
Víte, kdo je váš zákazník?Zavolala mi dáma z jedné finanční instituce. Standardní telemarketing, nic neobvyklého. Neobvyklá byla otázka. Po několika úvodních frázích se mě zeptala: „A jaké naše produkty používáte?“ „No, vlastně úplně přesně nevím…,“ zaváhal jsem a snažil se pro začátek zvolit neutrálnější tón. Představil jsem si, že když zná moje jméno i číslo mobilního telefonu, odpověď na tuto otázku snadněji najde sama. Myslel jsem si, že sedí u monitoru, sluchátka na uších, před pusou mikrofon. V levé části obrazovky postupuje skript, podle kterého klade otázky, aby mě bezpečně dovedla k nákupu dalšího produktu. V pravé části obrazovky pak informace – můj behaviorální profil, bydliště, zakoupené produkty, klientský segment, a vůbec co ještě mi nabídnout, jak ze mě vyždímat víc peněz.
|
Po několika letech, kdy se termín CRM stal obecně používaným výrazem pro systémy řízení vztahů se zákazníky, je možné zamyslet se nad dlouhodobými úspěchy jejich implementací a používání a nad možnostmi, které systémy na bázi CRM mohou nabídnout v různých oblastech, kdy centrem pozornosti není zákazník, ale například občan, pacient nebo zaměstnanec. Z nezávislých analýz vyplývá, že standardní model používání a rozvoje CRM systémů je principiálně odlišný od používání a rozvoje ERP systémů, na které implementace CRM obvykle navazují. Zatímco úkolem ERP systémů je v rámci dané legislativy pomoci s řízením firemních zdrojů (finance, produkty, sklady apod.), úkolem CRM systémů je poskytnout a zpracovávat informace o subjektech, se kterými společnost komunikuje, a uchovávat komplexní pohled na komunikační historii a vztahy s těmito subjekty. Přičemž práce s těmito daty se řeší v každé společnosti odlišně.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další > Konec >>
|
Strana 17 z 17 |