Integrace CRM systému do prostředí Microsoft Outlook |
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:24 |
Tím je dosažen vysoký uživatelský komfort – uživatelé se nemusí učit pracovat s novým prostředím a většina podnikových aktivit je podpořena v jediné aplikaci. Další nezanedbatelnou výhodou je užší integrace s moduly Microsoft Outlook – elektronická pošta, kontakty, úkoly atd. Integrace s Microsoft OutlookSmyslem CRM je správa obchodních aktivit, k čemuž bezesporu patří sledování komunikace s klientem. Velký důraz je přitom kladen na elektronickou poštu, tzn. schopnost automaticky evidovat příchozí i odchozí e-maily a přiřazovat je ke klientům. Většina produktů CRM toto řeší vlastním poštovním klientem, což je však problém – často je jejich funkcionalita omezená jen na nutné minimum a zaměstnanci jsou nuceni opouštět prostředí Microsoft Outlook a přeučovat své návyky. eWay-CRM je součást Microsoft Outlook s čímž samozřejmě souvisí i integrace s tímto poštovním klientem. Psaní e-mailu, automatická archivace a provazování s příslušnými záznamy se tak děje zcela bez nutnosti uživatelské interakce. Pracovní návyky zůstanou nedotčeny. Pracovní komfort v režimu offlineNezanedbatelným rysem CRM v Microsoft Outlook je možnost práce offline. Při práci v režimu offline můžete se systémem plnohodnotně pracovat bez omezení a všechna data máte kdykoli k dispozici. Ve chvíli kdy počítač připojíte k sítí, proběhne synchronizace a údaje se aktualizují. Častým argumentem pro webové CRM je online práce z webového rozhraní. Jenže hodně z nás nyní tráví pracovní čas na cestách a míst, kde se můžete bezpečně a rychle připojit, stále není dostatek. A bez internetu jsou webové CRM aplikace nepoužitelné… Integrace s Microsoft OutlookSmyslem CRM je správa obchodních aktivit, k čemuž bezesporu patří sledování komunikace s klientem. Velký důraz je přitom kladen na elektronickou poštu, tzn. schopnost automaticky evidovat příchozí i odchozí e-maily a přiřazovat je ke klientům. Většina produktů CRM toto řeší vlastním poštovním klientem, což je však problém – často je jejich funkcionalita omezená jen na nutné minimum a zaměstnanci jsou nuceni opouštět prostředí Microsoft Outlook a přeučovat své návyky. eWay-CRM je součást Microsoft Outlook s čímž samozřejmě souvisí i integrace s tímto poštovním klientem. Psaní e-mailu, automatická archivace a provazování s příslušnými záznamy se tak děje zcela bez nutnosti uživatelské interakce. Pracovní návyky zůstanou nedotčeny. Pracovní komfort v režimu offlineNezanedbatelným rysem CRM v Microsoft Outlook je možnost práce offline. Při práci v režimu offline můžete se systémem plnohodnotně pracovat bez omezení a všechna data máte kdykoli k dispozici. Ve chvíli kdy počítač připojíte k sítí, proběhne synchronizace a údaje se aktualizují. Častým argumentem pro webové CRM je online práce z webového rozhraní. Jenže hodně z nás nyní tráví pracovní čas na cestách a míst, kde se můžete bezpečně a rychle připojit, stále není dostatek. A bez internetu jsou webové CRM aplikace nepoužitelné… eWay-CRMeWay-CRM do Microsoft Outlook přidává dva panely nástrojů, které jsou základním ovládacím prvkem systému. Stačí jedno kliknutí a uživatel může pracovat s daty CRM přímo v prostředí Microsoft Outlook. Kromě výše zmíněných vlastností, které by mělo CRM integrované s Microsoft Outlook nabízet, přináší eWay-CRM podporu i dalších podnikových aktivit, zejména řízení projektů a správu lidských zdrojů.
|