Společnost Infor ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingovým pracovníkům rychlost, účinnost kampaní a transparentnost marketingových plánů a rozpočtů prostřednictvím jednotného pracovního prostředí pro všechny typy kampaní. Nový systém byl ohlášen na Dreamforce 2012, konferenci společnosti salesforce.com pořádané v americkém San Francisku.
|
Společnost Infor tento týden uvedla na své uživatelské konferenci v Denveru na trh Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany). Jedná se o novou generaci funkčního jádra a součást sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany) Suite. Podle vyjádření Inforu budou díky němu firmy moci snadněji predikovat budoucí zákaznické preference a chování založené na aktivitách v reálném čase a reakcích v minulosti.
„Zákazníci jsou dnes bombardováni ohromným množstvím informací. Marketingová oddělení firem proto musí hledat neustále nové a 'inteligentní' způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky," říká k uvedení produktu na trh marketingová ředitelka Inforu MJ Crabbe-Barberis. „Infor 10 CRM EIA umožní našim zákazníkům zůstat krok před konkurencí díky možnosti tvořit svá rozhodnutí na základě prozkoumání řady obchodních i ekonomických proměnných," dodává.
|
Společnost Infor ohlásila nabídku Inforce Everywhere přinášející výkon back-office systémů do front-office aplikací. Řešení Inforce Everywhere je nativně postaveno na Force.com, sociální podnikové platformě společnosti salesforce.com určené k tvorbě zaměstnaneckých sociálních aplikací. Integrací dat řešení Infor ERP se Salesforce CRM poskytuje Inforce Everywhere uživatelům komplexní pohled na zákazníky a pomáhá jim zvýšit prodej a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti. Inforce Everywhere zpřístupňuje zákaznické informace z ERP systému v Salesforce CRM, přičemž dodává pracovníkům zodpovědným za kontakt se zákazníky detailní zákaznické informace, jako jsou například dodávky, faktury, pohledávky a návratnosti. Inforce Everywhere synchronizuje klíčová data jako kontakty, nabídky a objednávky s informacemi v ERP systému, což umožňuje realizovat kvalifikovanější, rychlejší a efektivnější procesy. Integrace Salesforce CRM s ERP znamená rychlejší implementaci, méně nákladů, minimální rizika a vyšší návratnost investic.
|
Společnost IBM navázala spolupráci s poskytovatelem softwarových řešení pro rozpoznávání emocí nViso. Společně chtějí pomoci institutu Swiss LINK v měření emocionálních reakcí spotřebitelů na internetovou reklamu a média. Nová technologie, jako vůbec první cloudová služba svého druhu, je založena na patentované snímací technologii 3D Facial Imaging. Ta analyzuje mikrovýrazy ve tváři a pohyby očí. Nasnímané reakce jsou pak porovnávány s databází vzorců reakcí lidské mimiky. Prostřednictvím této vědecké analýzy mohou společnosti měřit reakce spotřebitelů na branding a komunikaci.
|
Webový klient IS K2 4WEB od společnosti K2 atmitec byl obohacen o další funkčnost – Callcentrum. Callcentrum je úzce provázáno s modulem Marketing, který byl spuštěn ve webovém klientovi na podzim loňského roku. Základem Callcentra je přímé napojení Informačního systému K2 na telefonní ústřednu, díky čemuž mohou operátoři naplno využívat předpřipravené řešení. S pomocí automatizace pak dochází k významné časové úspoře a snadnějšímu vytváření záznamu. Mezi hlavní výhody Callcentra patří automatická evidence všech hovorů, které jsou zaznamenávány do položkového seznamu. Z tohoto seznamu lze poté opakovaně volat na všechna uložená čísla. Další výhodou je možnost sledování a vyhodnocování statistik hovorů – nepřijaté/odchozí/příchozí hovory, délka hovorů, vytíženost operátorů atd.
|
Společnost Infor ohlásila Infor10 Marketing, novou generaci integrované marketingové aplikace v rámci sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany). Infor10 Marketing pomáhá podnikům plánovat, realizovat a monitorovat marketingové aktivity zaměřené přímo na zákazníka – simultánně prostřednictvím řady odchozích (e-mail, direct mailing, SMS, Facebook, Twitter, atd.) a příchozích (web, mobilní zařízení, onlinové prodejny, call centra, hlasové systémy, POS terminály, bankomaty apod.) kanálů. Řešení umožňuje řízení vztahů se zákazníky napříč celou společností s ohledem na řízení zákaznických preferencí, optimalizaci nabídky, rozhodování na základě pravděpodobnosti a přínosů, a marketingové aktivity vyžadující svolení zákazníků.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další > Konec >>
|
Strana 12 z 17 |