Společnost SugarCRM v těchto dnech oznámila vydání beta verze Sugar 6. Sugar 6 se představí v novém uživatelském prostředí s důrazem na rychlost, jednoduchost a provázanost na externí webové aplikace a mobilní telefony. Firma také oznámila, v souvislosti s výročím SugarForge, uvolnění kompletních základních zdrojových kódů Sugar Community Edition. Sugar 6 byl vytvářen, aby pracoval co nejrychleji. Po přihlášení do aplikace je uživatel uvítán průvodcem pro uživatelské nastavení, na konci tohoto snadného procesu najde uživatel Sugar připraven tak, aby byl co ejjednodušší a nejrychlejší. Menu s rychlým přístupem umožní uživatelům snadno vytvořit úkol, stejně také rychle založit Společnost nebo vytvořit obchod, dokument, poznámku nebo schůzku. Součástí tohoto rychlého menu je také globální vyhledávání, které vyhledává napříč moduly a to bez nutnosti otevření nového okna při zobrazení výsledků.
|
Společnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing, Infor CRM Epiphany je řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku. Nová verze produktu zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.
|
Společnost KOMIX ve spolupráci s německou vývojářskou firmou CAS Software AG spustila novou službu - CRM systém nové generace - postavenou na technologiích Web 2.0. Profesionální internetový asistent CAS PIA je nabízen jako on-line internetová aplikace. Nabízí uživatelům celou řadu funkcí pro správu adres a řízení obchodního i marketingového týmu. CAS PIA se od tradičních CRM nástrojů odlišuje tím, že je nabízen formou SaaS (Software as a Service - software jako služba). SaaS je forma poskytování aplikací, kdy zákazník na rozdíl od tradičního modelu nekupuje hardware a software – aplikaci si pronajímá.
|
CRM – customer relationship management – není pro řadu z vás nic nového. Alespoň s názvem, když ne s technologií, jste se určitě setkali. Vždyť systémy „řízení vztahů se zákazníky“ vznikly už v polovině devadesátých let, ale teprve s přelomem století se tak říkajíc dostávají do formy. I současná ekonomická krize přispěla k tomu, že se lidé naučili CRM více, a hlavně efektivněji využívat.
|
Společnost COMPEKON uvedla novou verzi BLUEJET web CRM v2.0. V nové verzi BLUEJET web CRM je významně rozšířena funkcionalita plánování a sledování kampaní v Marketingu. Dále je řešení rozšířeno o podporu Prodeje včetně tvorby kalkulací nabídek, variantními cenovými podmínkami a evidencí objednávek. Nově je obsažena homepage, která integruje významné části systému z hlediska priorit a přidává propojení na užitečné webové služby a více možností pro fulltextové vyhledávání .
|
Společnost Sprinx Systems rozšířila mobilní verzi CRM pro telefony BlackBerry o přehledné mapové reporty, které zobrazují grafy a tabulky v mapách. Tyto reporty umožňují získat jediným pohledem přehlednou informaci například o stavu prodeje ve vybrané lokalitě. Uživatel, zpravidla obchodní manažer, se může díky těmto reportům rychleji a efektivněji rozhodovat o dalších krocích. Mapové reporty jsou podobné jako zobrazení předpovědi počasí z meteorologického radaru, kdy jednotlivé regiony mají různou barvu podle intenzity srážek. Podobně je na mobilním telefonu BlackBerry zobrazena geografická mapa okresů a různé odstíny barev pak ukazují například úspěšnost prodejů v určité lokalitě. |
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další > Konec >>
|
Strana 16 z 17 |