Data&AI Forum 2020
Data&AI Forum 2020

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Alvao

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Capgemini se podílí na transformaci Raiffeisenbank v oblasti CRM

cpg rf 1329Konzultační společnost Capgemini uvedla do provozu v bankovní společnosti Raiffeisenbank nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Nový CRM systém umožňuje mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Po završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci