POINT.X (2019-20)

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Stavebniny Profidach nasadily Smart4Web CRM

stavebninySpolečnost Profidach zabývající se prodejem stavebních materiálů implementovala nový systém pro řízení vztahů se zákazníky Smart4Web CRM. Důvodem byl zájem vedení efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních informací. O projektu informují oficiální stránky dodavatele systému, společnosti M2000.

Profidach používá ke standardní skladové evidenci informační systém Ekonom. „IS EKONOM pro skladovou evidenci zůstal, ale přes datový můstek čerpáme poměrně detailní informace do Smart4Web. Obchodník tak vidí ve Smartu všechny svoje nabídky, faktury a jiné doklady ke svým zákazníkům. Ale hlavně ve Smartu plánuje veškeré svoje aktivity, které jsou vždy spojené s konkrétním zákazníkem, nabídkou, zakázkou, fakturou," komentují implementaci v Profidachu stránky Smart4web.cz. Díky novému CRM systému s různými možnostmi na míru nastavených statistických výstupů z prodeje získalo vedení společnosti přehled o aktivitách svých obchodníků a mohlo tak zefektivnit jejich činnost.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci