Tematické seriály
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0
Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Nová verze CRM řešení pro malé firmy Zoho Bigin |
Čtvrtek, 02 Únor 2023 08:20 | |
Nejnovější verze Zoho Bigin zavádí novou funkci Team Pipelines, která umožňuje týmům spravovat jednotlivé operace prostřednictvím samostatné sady pipeline a sub-pipeline v rámci jednoho účtu Bigin. Zatímco jiné malé CRM systémy obvykle podporují pouze jednu funkci - například prodej, Bigin sdružuje všechny činnosti zákaznického servisu na jednom místě a umožňuje užší sladění a spolupráci mezi jednotlivci a týmy. Team Pipelines spojuje různé zákaznické operace do jediného 360stupňového pohledu. Mezi další vylepšení v nové verzi Zoho Bigin patří:
„Obrací se na nás stále více firem, které se již nespokojí s tabulkami pro efektivní řízení podniku. V průběhu let je přerostly, což vedlo k velkým omezením v interní nebo mobilní komunikaci. Hledají ucelené řešení, které zajistí řízení více procesů ve firmě - od řízení vztahů se zákazníky, přes delegování a dohled nad přidělenými úkoly nebo plánování. To je to, co mohou získat v Zoho, ať už v Biginu nebo v základní verzi CRM.“ řekl Dariusz Dabrowski ze společnosti Pro Futuro Consulting, která dodává řešení Zoho na našem trhu.
Mohlo by vás zajímat:
|