Infor uvedl na trh nové řešení pro řízení vztahů se zákazníky
Středa, 25 Duben 2012 08:32
podani_rukouSpolečnost Infor tento týden uvedla na své uživatelské konferenci v Denveru na trh Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany). Jedná se o novou generaci funkčního jádra a součást sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany) Suite. Podle vyjádření Inforu budou díky němu firmy moci snadněji predikovat budoucí zákaznické preference a chování založené na aktivitách v reálném čase a reakcích v minulosti.


„Zákazníci jsou dnes bombardováni ohromným množstvím informací. Marketingová oddělení firem proto musí hledat neustále nové a 'inteligentní' způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky," říká k uvedení produktu na trh marketingová ředitelka Inforu MJ Crabbe-Barberis. „Infor 10 CRM EIA umožní našim zákazníkům zůstat krok před konkurencí díky možnosti tvořit svá rozhodnutí na základě prozkoumání řady obchodních i ekonomických proměnných," dodává.

Prostředí nového CRM EIA je založeno na navigaci uživatele pomocí záložek pro klíčové funkce. Mezi tři nejdůležitější řadí Infor Explore Tab, která uživatelům umožňuje vizualizovat vztahy mezi daty, Monitor Tab, kde může uživatel zobrazit a pracovat s výsledky svých kampaní a Economics Tab, kde může uživatel prostřednictvím sledování ekonomických atributů stavět svá budoucí rozhodnutí.

CRM Enterprise Interaction Advisor již využívá například Microsoft, Navy Federal Credit Union, Mohegan Sun a Tommy Bahama.


Mohlo by vás zajímat: