Tematické seriály
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0
Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Infor uvedl na trh nové řešení pro řízení vztahů se zákazníky |
Středa, 25 Duben 2012 08:32 | |
![]()
Prostředí nového CRM EIA je založeno na navigaci uživatele pomocí záložek pro klíčové funkce. Mezi tři nejdůležitější řadí Infor Explore Tab, která uživatelům umožňuje vizualizovat vztahy mezi daty, Monitor Tab, kde může uživatel zobrazit a pracovat s výsledky svých kampaní a Economics Tab, kde může uživatel prostřednictvím sledování ekonomických atributů stavět svá budoucí rozhodnutí. CRM Enterprise Interaction Advisor již využívá například Microsoft, Navy Federal Credit Union, Mohegan Sun a Tommy Bahama.
Mohlo by vás zajímat:
|