Společnost Sprinx Systems rozšířila mobilní verzi CRM pro telefony BlackBerry o přehledné mapové reporty, které zobrazují grafy a tabulky v mapách. Tyto reporty umožňují získat jediným pohledem přehlednou informaci například o stavu prodeje ve vybrané lokalitě. Uživatel, zpravidla obchodní manažer, se může díky těmto reportům rychleji a efektivněji rozhodovat o dalších krocích. Mapové reporty jsou podobné jako zobrazení předpovědi počasí z meteorologického radaru, kdy jednotlivé regiony mají různou barvu podle intenzity srážek. Podobně je na mobilním telefonu BlackBerry zobrazena geografická mapa okresů a různé odstíny barev pak ukazují například úspěšnost prodejů v určité lokalitě. |
|
Společnost Atollon implementovala systém pro řízení obchodu a marketingu (CRM) ve společnosti WDF – Web Design Factory. Výsledkem jsou efektivnější a pohodlnější řízení projektů včetně jejich financování, databází dodavatelů a zákazníků a zajištění kompletního workflow v jediné aplikaci vytvořené s využitím technologie Adobe Flex. Společnost WDF doposud pracovala s jednoduchým open-source řešením activeCollab, které však již nevyhovovalo jejím nárokům na řízení veškerých procesů týkajících se managementu obchodu a projektů. Atollon ve společnosti nasadil řešení Workshop využívající nejnovějších technologií Web 2.0. Atollon patří mezi první společnosti, které zavádějí podnikový systém takovéhoto rozsahu založený na technologii Adobe Flex. Adobe Flex umožňuje uživateli pracovat s aplikací odkudkoli (z kterékoli pobočky nebo z domova) se stejným komfortem, jako by aktuálně byl ve své kanceláři. Vše, co je pro provoz aplikace potřeba, je přehrávač Adobe Flash, který v současné době patří k základní výbavě většiny počítačů.
|
|
vyžaduje změnu CRM přístupů a systémů Samostatné CRM systémy prošly pohnutou historií, od téměř naprostého „zbožnění“ po celkové zatracení a pragmatický návrat kamsi mezi tyto dvě úrovně díky tomu, že se na ně přestala klást přehnaná očekávání a začaly být využívány tak, aby přinášely skutečnou obchodní hodnotu. Pro některé segmenty, jako například bankovnictví/pojišťovnictví, utility či telekomunikace, se dokonce staly kritickými aplikacemi, bez kterých by tyto společnosti nebyly schopny konkurence na trhu. Nicméně poslední průzkum společnosti Business Logic Systems ukázal, že stále existují slabiny ukryté v jinak dokonalých CRM řešeních, které způsobují problémy při řízení kampaní, a že je tedy nutno změnit nejen řešení, ale také CRM procesy.
|
|
Kontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak existujícími, tak i potenciálními. Kontaktní centrum je často prvním místem, prostřednictvím kterého zákazník přijde do styku se společností a které v něm zanechá klíčový první dojem. Přestože se jedná o pouhé technické řešení, role, kterou kontaktní centrum sehrává v budování vztahu zákazníka k firmě jako celku, je rozhodně klíčová a zcela jistě lze říci, že kontaktní centrum se hmatatelně spolupodílí na ekonomickém výsledku firmy.
|
|
Prostředí e-mailového klienta Microsoft Outlook je zejména firemním uživatelům důvěrně známé. O tom, jaké jsou výhody CRM systému integrovaného v prostředí Outlooku a jaké funkce nabízí eWay-CRM, se dočtete více v tomto článku. Microsoft Outlook je nejrozšířenějším nástrojem pro elektronickou komunikaci a patří mezi první aplikace, které si každý den po spuštění počítače zapnete. eWay-CRM využívá technologii Microsoft Outlook Add-in, díky níž je systém plně integrován s e-mailovým klientem Microsoft Outlook.
|
|
Růst se stal imperativem pro byznys, proto společnosti hledají nové způsoby, jak využít nevyužité příležitosti na trhu a jak co nejvíce vytěžit ze vztahů se zákazníky. Výsledkem toho je, že CRM iniciativy jsou v popředí zájmu všech dnešních společností. Ale investice do CRM přináší různé výsledky. Zatímco některé společnosti dosáhly dramatického zvýšení výnosů a spokojenosti zákazníků, jiné se setkaly se zklamáním. Mnoho společností by našlo více přínosů, pokud by navrhovaly svou CRM strategii s většími aspiracemi, a ne jen jako implementaci softwaru pro podporu stávajících procesů.
|
|
Odkud by měla menší firma začít s budováním CRM?Odkud by měla menší firma začít s budováním CRM? Pro někoho možná zbytečná otázka, protože působí v podniku, kde má péče o zákazníka vysokou prioritu a tomu jsou přizpůsobeny firemní pravidla a procesy, používané informační systémy a způsob práce s daty. Realita mnoha tuzemských firem má ale k podobné idyle daleko. Informace o zákaznících jsou shromažďovány, ale v různých systémech, lokálně uložených a spravovaných dokumentech a mnohdy v nestrukturované podobě. Pro vztah se zákazníky není definována žádná ucelená firemní politika a strategie. Pokud se management podniku rozhodne situaci řešit, narazí na zásadní otázku zavedení CRM strategie – jak začít?
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>
|