Zaklínadlo CRM |
Pondělí, 23 Listopad 2009 00:00 |
Druhý lze vidět v tom, že CRM svého času sloužilo jako zaklínadlo a tvrdilo se, že kdo CRM nemá, neexistuje. Otázkou dneška spíše je, jaký vhodný systém vybrat a jak pojmout jeho využívání. Zákazníci dnes spíše než CRM jako součást ERP vyžadují propracovanou samostatnou aplikaci, která se integruje s dalšími interními systémy, jako je účetnictví, personální agendy apod. Mezi rozšířené systémy patří SprinxCRM společnosti Sprinx Systems, který pomáhá ve všech klíčových oblastech, jež ovlivňují úspěšný byznys, tedy v řízení a vyhodnocování obchodních aktivit, a také při tvorbě marketingové strategie směřující k udržení stávajících a získávání nových zákazníků. Řešení SprinxCRM se tedy dotýká prodeje, marketingu, reportingu i služeb, a to při důrazu na udržení spokojenosti zákazníka. Velkou výhodou SprinxCRM je, že všechny aktivity zákazníků a partnerů jsou uvedeny na jedné kartě. Můžete sledovat a efektivně vyhodnocovat obchodní či servisní aktivity a jednoduše využívat historii vaší komunikace se zákazníkem a tyto informace sdílet mezi členy obchodního týmu, a to i prostřednictvím mobilních zařízení. A co si budeme povídat – mít okamžitý přehled o výsledcích a činnostech jednotlivých obchodníků či celého oddělení vždy on-line a po ruce je pro management zejména dnes, kdy se byznys mění jako počasí, velmi důležitý. SprinxCRM může být instalováno na serveru zákazníka, nebo provozováno jako on-line služba na internetu. SprinxCRM umí i synchronizovat data s aplikací Microsoft Outlook prostřednictvím SprinxCRM Outlook Sync. Řešení je možné propojit s interním nebo externím helpdeskem či call centrem. Mezi další silné nástroje ve vašem byznysu patří modul „Kampaně“, který umožňuje plánovat, realizovat a finančně vyhodnocovat úspěšnost reklamní kampaně směřované na potenciální i stávající zákazníky. Velice snadno a účinně tak můžete měřit odezvu a udržovat navázané kontakty v aktuálním stavu. To přispívá i ke zprůhlednění obchodních procesů, k lepší evidenci a řízení obchodu či sdílení obchodních informací mezi jednotlivými členy týmu a také k průběžné aktualizaci a archivaci jednotlivých obchodních případů, či celých marketingových kampaní. Silnou stránkou SprinxCRM pak je také systém reportů, který pomáhá managementu při vyhodnocování a plánování obchodních aktivit a strategie. Velmi oblíbené jsou nyní mapové reporty využívající Google Maps, které poskytují okamžitou a snadno čitelnou informaci, kolik se kde prodalo nebo kolik návštěv a peněz spotřeboval který obchodník na zrealizování obchodu. ![]() Obr.: Ukázka mapového reportu – tržní podíl jednotlivých produktů Kromě již v úvodu zmíněné integrace na účetnictví, která obchodníkům umožňuje například poskytnout on-line informace o stavu uhrazení faktury, je možné SprinxCRM propojit také se servery, jako jsou Justice.cz, rejstřík ARES a další podobné. Důležitou součástí SprinxCRM je oblast mobilního přístupu, kde lze využít jak platformu Windows Mobile, tak i stále populárnější BlackBerry. Přístup k datům v CRM tedy máte kdykoliv z jakéhokoliv místa na lokální síti, přes internet, z vlastního či veřejného zařízení i přes mobilní telefon. SprinxCRM obsahuje všechny potřebné nástroje pro řízení obchodních aktivit a realizaci marketingových kampaní, a to s důrazem na to nejdůležitější – poskytování komplexních, přesných a aktuálních informací v pravý čas – to je největší klad SprinxCRM. ![]() Více informací na www.sprinxcrm.cz Ing. Radko Jelínek je obchodním ředitelem společnosti Sprinx Systems, a. s., a můžete jej kontaktovat na adrese Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
|