Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky Public relations

CCVCRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.

Zejména na ředitele obchodu a marketingu je zaměřen nový on-line kurz oblasti péče o zákazníka s důrazem na procesy CRM (Customer Relationship Management). Školení tak rozšiřuje již osvědčený formát, který společnost CCV Informační systémy se svými partnery úspěšně realizuje v klasické přednáškové podobě. V loňském roce se ho zúčastnilo více než 200 zájemců o tuto problematiku.

Nová podoba školení je dostupnější a časově flexibilnější. Studium si každý účastník přizpůsobí svým časovým možnostem. Zároveň plně pokryje potřebné oblasti týkající se práce se zákazníky, získávání zpětné vazby a správného nastavení spjatých obchodních a marketingových procesů.

CRM Akademie obsahuje 5 ucelených lekcí v podání zkušených odborníků z divize CCV Customer Services. Součástí je i řada příkladů z praxe, které konkrétně popisují nejčastější výzvy, se kterými se lze v této oblasti setkat. V průběhu kurzu se účastníci seznámí s řadou praktických scénářů s pomocí CRM systému Microsoft Dynamics CRM. Po zdolání závěrečného testu navíc získáte certifikát o absolvování akademie.

Sérii video přednášek, které na sebe navazují v pěti týdenních cyklech, bude možno absolvovat kdykoliv a budou dostupné až do září. Pro úspěšné absolventy je kromě závěrečného on-line testu připravena také možnost setkání v pražské centrále společnosti Microsoft.

Další podrobnosti a registraci do on-line CRM Akademie lze získat na adrese www.crm-akademie.cz.

 

 


 

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...