Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...
Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...
CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky | Public relations |
Zejména na ředitele obchodu a marketingu je zaměřen nový on-line kurz oblasti péče o zákazníka s důrazem na procesy CRM (Customer Relationship Management). Školení tak rozšiřuje již osvědčený formát, který společnost CCV Informační systémy se svými partnery úspěšně realizuje v klasické přednáškové podobě. V loňském roce se ho zúčastnilo více než 200 zájemců o tuto problematiku. Nová podoba školení je dostupnější a časově flexibilnější. Studium si každý účastník přizpůsobí svým časovým možnostem. Zároveň plně pokryje potřebné oblasti týkající se práce se zákazníky, získávání zpětné vazby a správného nastavení spjatých obchodních a marketingových procesů. CRM Akademie obsahuje 5 ucelených lekcí v podání zkušených odborníků z divize CCV Customer Services. Součástí je i řada příkladů z praxe, které konkrétně popisují nejčastější výzvy, se kterými se lze v této oblasti setkat. V průběhu kurzu se účastníci seznámí s řadou praktických scénářů s pomocí CRM systému Microsoft Dynamics CRM. Po zdolání závěrečného testu navíc získáte certifikát o absolvování akademie. Sérii video přednášek, které na sebe navazují v pěti týdenních cyklech, bude možno absolvovat kdykoliv a budou dostupné až do září. Pro úspěšné absolventy je kromě závěrečného on-line testu připravena také možnost setkání v pražské centrále společnosti Microsoft. Další podrobnosti a registraci do on-line CRM Akademie lze získat na adrese www.crm-akademie.cz.
|
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí ...
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Rozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...