Tematické seriály
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Trendy v CRM (5. díl): Budování loajality a udržení zákazníků |
Poslední díl seriálu o CRM přibližuje aktuální trendy v současném řízení vztahů se zákazníky a tipy na udržení a rozvoj CLV (Customer Lifecycle Value), čisté hodnoty zákazníka. Článek vyšel v časopise IT Systems 6/2015. Celý si jej můžete přečíst ZDE. |